even voorstellen..

Aanbevolen berichten

Hi all,

 

Hierbij een hartelijk hallo aan alle forum gebruikers. Vandaag heb ik een aanmelding gedaan op dit forum en ben inmiddels al heel wat leuke en handige berichten tegengekomen. Mijn naam is Erwin, 37 jaar en alweer (8jr) jaren aan het werk als salestrainer. Retail, en dus detailhandel heeft mijn hart al jaren gestolen en juist vanuit die overtuiging ben ik mensen aan het motiveren Het Verkoopvak ook echt uit te oefenen.

 

Door heel veel verkoopervaring en ervaring als teamleider en natuurlijk levenservaring ben ik verkooptrainer geworden. Dit heb ik de afgelopen jaren inhouse mogen doen voor een marktleider in telecomretail. De vele topverkopers die ik heb mogen trainen zijn er vaak erg op vooruit gegaan. De vele brieven/emails die ik nog steeds mag ontvangen geven aan dat trainingen een groot impact hebben op de loopbaan en levensweg van deze verkopers.

 

Inmiddels ben ik aan het werk voor een internationaal bedrijf om ook ervaring op in het buitenland. Dit heeft me in contact gebracht met trainers over de hele wereld. Ook geef trainingen aan winkelteams die de verkoop nog beter willen hebben en hun vaardigheden wllen uitbouwen. Deze trainingen helpen mij aan nog meer ervaring en ooit hoop ik volledig zelfstandig aan de slag te kunnen. Die stap wil ik echter pas maken wanneer mijn koffer echt helemaal vol zit met ervaring.

 

Op mijn website kan je iets lezen over de trainingen die ik heb ontwikkeld. Toch is het meeste maatwerk en daarom niet op de website geplaatst.

Ik hoop op dit forum nog meer ideeen op te doen. Alvast bedankt!

 

 

Verander! de uitkomst!

Link naar reactie

Hi Klokske,

 

Bedankt voor de reactie! Op mijn scherm ziet het er goed uit dus ik weet niet helemaal wat er fout gaat mbt de kwaliteit van de foto's. Ik zal er zeker naar kijken en het een en ander aanpassen. Immer dat van die eerste indruk klopt natuurlijk en dat onderschijf ik ook met nadruk! :) Ps leuk dat je even de moeite hebt willen nemen om op de site te kijken!

 

Groet,

 

Erwin

Verander! de uitkomst!

Link naar reactie

Welkom Salestrainer :)

 

Ik onderschrijf Klokske. Bovendien zie ik -even vluchtig- ook wat tikfoutjes in de teksten staan:

 

- enthousiastme;

- electronica in plaats van 'elektronica' (maar dat doet 90% fout ::) );

- retailervaring en retailplannen schrijf je als één woord.

 

Tja, ik ben ook een beetje een taalpurist 8)

 

Succes in ieder geval!

 

Groet,

 

DennH.

www.hfmn.com | www.staffvision.nl

Link naar reactie

Misschien lees ik het verkeerd. Maar is dit niet iemand die gewoon reclame maakt voor zichzelf. Met als excuus de website. Bedoel het niet negatief. Maar ik meen dat Higherlevel daar niet voor bedoeld is.

???

De eerste online horecawinkel

www.budgethoreca.nl

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 208 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.