Ik ben pas een eenmans zaak begonnen met een zeer eenvoudige boekhouding onder Exel Moet een eenmanszaak prive opname nu wel of niet opnemen in zijn administratie? Of zijn alle inkomsten nu gewoon prive te gebruiken zonder boeking? Ik gebruik alleen de posten Honorarium en reiskosten vergoedingen ( inkomsten dus ) en onder uitgaven reiskosten, porto, internet en telefoon en administratie kosten. Ik heb geen gebouwen, personeel etc.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mysteryshopper
mysteryshopper
Ik ben pas een eenmans zaak begonnen met een zeer eenvoudige boekhouding onder Exel Moet een eenmanszaak prive opname nu wel of niet opnemen in zijn administratie? Of zijn alle inkomsten nu gewoon prive te gebruiken zonder boeking? Ik gebruik alleen de posten Honorarium en reiskosten vergoedingen ( inkomsten dus ) en onder uitgaven reiskosten, porto, internet en telefoon en administratie kosten. Ik heb geen gebouwen, personeel etc.
Wie helpt een starter even op weg !
Bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12041-administratie-vraag-prive-opname-eenmanszaak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag