• 0

Verzinnen naam

Beste allen,

 

Ik ben werkzaam voor een klein bedrijf actief in de vis producten. We hebben nu al een plan geschreven om een nieuw product op de markt te brengen. Let op het betreft hier geen innovatief product. een van onze concurrenten heeft al een dergelijk product. Iglo heeft de goldknusper. Dit is een visfilet met een coating spinazie of mozzarella omhuld in een krokant paneerlaag. tik bij google goldknusper in dan kan je inidicatie krijgen hoe het eruit ziet. Bij het in kaart brengen van de concurrenten blijkt dat Iglo in Nederland het product nog niet voert.

 

Mijn vraag aan u allen is of u een passende aantrekkelijke naam kan bedenken. ikzelf dacht aan knisperende vissticks

 

bij voorbaat dank,

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

nee inderdaad. maar het lijkt in eerste instantie makkelijk om een naam te verzinnen maar als het erop aan komt is het toch wel wat moeilijker.

 

Ik weet er alles van, heb in m'n leven ook al vele namen verzonnen en moeten verzinnen, dat valt inderdaad niet mee. Toch is Higherlevel.nl hier het forum niet voor, en gaat dit topic, na overleg met mijn mede-moderators, op slot. Een actief lid van Higherlevel.nl willen we nog wel aan een bedrijfsnaam proberen te helpen, maar HL puur gebruiken als visvijver om het geld voor een reclame- of naamgevingsbureau uit te sparen, daar is HL helaas niet voor bedoeld. Succes met de zoektocht!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 207 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.