• 0

Wat doen jullie met oude voorraden?

Hallo allemaal,

 

Even een vraagje onder een ander alias zodat ik geen reclame maak en jullie niet tegen me in het harnas jaag.

 

Wat doen jullie met oude voorraden? Die paar dozen in je magazijn waar je eigenlijk wel vanaf wilt? Heb je uberhaubt "onverkoopbare" spullen?

 

Uiteraard is dit een mini marktonderzoekje.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi,

 

Toevallig heb ik wat oude voorraad staan, die ik graag kwijt wil... ik ga het in de uitverkoop doen (via internet).

 

Hartelijke groet,

 

Nanda

www.bedrijfscadeau.com / www.lesourire.nl / www.poppenwagen.eu / www.hetrelatiegeschenk.com

www.loopfiets.eu

Link naar reactie
  • 0

 

Oude voorraden kunnen nog best van waarde zijn als je er even aandacht en denk kracht op zet. Laatste vernam ik een eenbenige vereniging die maar wat blij was met een hele voorraad show model schoenen waar er dan ook maar één schoen van is. Normaal werden die weg gegooid nu alsnog weer een nieuw leven :-)

 

Mensen met één been blij die hoeven geen twee schoenen meer te kopen. Fabrikant blij die hoeft schoenen niet naar de afval te brengen, wordt opgehaald en nog flink over gesproken ook.

 

Het kan je bedrijf altijd goed doen door goed met je voorraaden om te gaan.

 

Perry

Link naar reactie
  • 0

Ik ga zelf binnenkort proberen een partij oude voorraad te verkopen via een veiling site speciaal voor rest partijen en faillisementen: www.webveilingen.nl

 

Maar uiteraard krijg je er dan veel minder voor als dan wanneer je het zelf verkoopt.

In mijn geval een goede oplossing omdat ik snel van de boel afwil om weer wat ruimte vrij te krijgen in mijn overvolle magazijntje.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 194 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.