• 0

website / domeinnamen verkopen?

Goedendag,

Ik heb de volgende vraag:

 

Ik heb een hele reeks met domeinnamen waar ik vanaf wil, nu kan ik die aanbieden op b.v. tbforum of sitedeals maar dan krijg je voronamelijk reacties dat ze er wel een paar euro voor over hebben.

dan heb je nog webhostingtalk, maar daar wordt volgens mij nooit iets verkocht en domeinforum waar veel handelaren zitten die meestal of te weinig willen betalen of niet geintereseerd zijn in het soort namen.

 

Marktplaatsen zoals b.v. speurders en marktplaats werken ook niet echt heb ik het idee (marktplaatst krijg je wel reacties maar als je aangeeft dat het goed is de prijs hoor je nooit meer iets en op speurders nooit reacties).

 

Sedo moet je veel te hoge kosten betalen voor .nl namen..

 

Wie heeft er nog andere wel goed werkende tips en/of ervaringen?

 

 

Daarnaast heb ik een tijd terug een website laten bouwen (heel uniek systeem) maar kreeg ik het dat die website voor 95% af was erg druk met mijn overige werkzaamheden waardoor geen tijd meer voor die site.

 

Nu heb ik al eens gekeken om een beheerder te zoeken voor die website wat tot op heden nog niet gelukt is en verkopen ook niet (zit in een speciale nice).

 

Nu is er best veel geld in die website gestopt en is laten verstoffen dus ook best zonde.

 

Wie heeft er ook voor een website (verkoop bedrag high x.xxx / low xx.xxx) dus nog goede tips?

 

Mag ook een persoon/bedrijf zijn die actief opzoek gaat naar een koper en daarvoor dus een percentage van de verkoop prijs krijgt (dus niet een website waarop je een eenvoudige vermelding kan krijgen voor een percentage van de verkoop prijs maar een actieve verkoper).

 

Hopelijk hebben jullie goede tips.

 

Daniël

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

hallo,

enkel domeindesk moet ik eens bekijken (had deze tips al op het forum gevonden), de andere 2 teveel broekjes waarvan je weinig serieuse biedingen kan verwachten.

 

De website die ik wil verkopen is in elkgeval www.go2swing.com en hierbij ook nog een stuk of 60 aan het onderwerp gerelateerde namen die ik hier niet allemaal zal vermelden.

 

Daarnaast dus nog veel andere namen, zal daarvan wel eens een lijstje maken en hier plaatsen.

 

Als mensen nog goede tips hebben is dat dus zeer welkom.

 

Daniël

Link naar reactie
  • 0

Hierbij een lijstje met domeinnamen die ik nog heb liggen en wel wil verkopen.

 

 

Indien er dus iemand is die in 1 of meer namen geintereseerd is kan hij/zij contact met me opnemen.

 

Indien je iemand weet die mogelijk geintereseerd is kan je ook contact opnemen en als je de naam tegen een goed bedrag weet te verkopen voor me krijg je een commissie over het verkoop bedrag. Ditzelfde geld voor de swingers site.

 

Daniël

 

P.S. de namen worden verkocht omdat ik geen tijd heb er iets mee te doen en me wil concentreren op mijn hoofd activiteit.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 126 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.