• 0

Hulp gevraagd voor ontwikkeling software

Ik ben op zoek naar hulp voor de ontwikkeling van software voor een uniek organisatiespel.

 

Met de softwaretool moet het volgende mogelijk zijn:

 

1) vastleggen van een bedrijfsproces van een organisatie op meedere aggegratieniveaus

2) vastleggen van meerkeuze vragen welke gekoppeld worden aan het vastgelegde bedrijfsproces

3) beantwoorden van de vragen door meerdere groepen

4) analyse op basis van de ingevoerde gegevens

 

Het is de bedoeling dat hiervoor een softwaretool gemaakt wordt welke in licentie wordt uitgegeven. De tool dient een GUI te hebben die zowel via de tool zelf als via het web toegankelijk is.

 

Wat ik wil weten is het volgende:

 

1) in wat voor soort programmeeromgeving moet ik zoiets maken

2) waar kan ik dit het beste laten maken (softwarehuis, freelancer)

 

Wie kan mij op weg helpen?

 

Alvast hartelijk dank.

 

Stef de Bont

Logi3 - Stef de Bont

Interim Manager, Management Consultant en Business Coaching voor Logistiek en Supply Chain Management

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dat is inderdaad een goede vraag en wellicht een is stand-alone tool inderdaad overbodig. Zolang ik de tool maar in licentie kan uitgeven en dit kan via alleen een web interface natuurlijk ook. Dank.

Logi3 - Stef de Bont

Interim Manager, Management Consultant en Business Coaching voor Logistiek en Supply Chain Management

Link naar reactie
  • 0

In licentie uitgeven is met een webapplicatie natuurlijk erg eenvoudig. Middels een login systeem kan je simpel instellen wie welke mogelijkheden heeft en uberhaupt toegang heeft tot het systeem. Tevens kan je het uiterlijk per klant bijvoorbeeld veranderen indien gewenst.

 

Wat betreft je 2e vraag: Kan je de opdracht duidelijk specificeren? Weet je hoe de interface er uit moet zien en hoe die bedrijfsprocessen precies verwerkt moeten worden? Indien je dat weet kan je het goed uitbesteden en kan je voor een fixed price gaan waardoor je de risico's verlegd naar de uitvoerder.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

APEX , aplication express

 

je kan apex XE gebruiken (bevat reeds oracle database - gratis, db mag niet groter dan 4 Gb zijn)

 

of je kan apex (3.1) met een oracle database gebruiken. Een licentie is dan van oracle wel nodig...

 

Natuurlijk kan je ook voor open software kiezen zoals mysql database met een java front end ..

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 156 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.