• 0

wie wil er samen met mij een internetsite beginnen als www.wuzz.nl

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Gezocht persoon om gelijke site te starten als www.wuzz.nl

Gaarne mailen voor reactie.

Dit past beter in vraag en aanbod (te vinden onder tools in het menu).

 

Hoe denk je verder succes te hebben? Je weet dat Wuzz gefinancierd wordt door een investeerder? http://dragonsden.kro.nl/uitzendingen/kandidaten1.aspx

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Daar heb je uiteraard gelijk.

Maar wie niet waagt wie niet wint, toch?

In een later stadia zou er grotere investering mogelijk zijn (bv familie), maar ik stel voor om klein te beginnen.

 

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Momenteel nog niks. Enkel ideeen. Een bussines plan is naar mijn idee, nog een beetje de vroege kant. Eerst de site maar eens ontwikkelen en opzetten.

 

Link naar reactie
  • 0

Momenteel nog niks. Enkel ideeen. Een bussines plan is naar mijn idee, nog een beetje de vroege kant. Eerst de site maar eens ontwikkelen en opzetten.

 

 

Dat is weer eens het grote misverstand.

Een bp schrijf je om zelf inzichten te krijgen mbt tot jouw toekomstplannen.

 

Daarbij komt ook dat jij dus blijkbaar degene bent die met de ideeen en je een programmeur nodig hebt om alles te realiseren.

Het slechte nieuws voor jou is dat programmeurs zelf ook overlopen van ideeen en jij dus geen waarde toevoegd aan het plan.

 

Dus begin eerst maar eens te schrijven aan een businessplan.

En daar heb ik het topic nu ook naartoe verplaatst.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben zeer geïnteresseerd in hoe je die mensen gaat vinden. Helaas kan ik je niet helpen. Een ondernemingsplan is zeer aan te raden. Het geeft aan waar je naar toe werkt en hoever je daar vanaf bent. Het kan voor anderen ook duidelijk maken wat de toegevoegde waarde is vergeleken met de concurrentie. Als je de concurrentie aangaat met wuzz moet je wél een betere verkoper zijn. Niet alleen hebben zij de middelen binnen gehaald voor een lange marketingscampagne, maar ook de mensen die weten wat marketing is. Succes en houd ons op de hoogte!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 251 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.