Binnenkort ga ik starten met de ontwikkeling van een webportal voor dienstverlening. Het functioneel en technisch ontwerp is zo goed als klaar net als het bp. Het platform moet schaalbaar zijn, clustering aankunnen, meerdere DB's aankunnen, etc.
De verwachting is dat op termijn (3-7jaar) 1.000.000 gebruikers bedient worden in europa.
Voordat ik ga starten wil ik goed overwegen op welke basis ik de ontwikkeling laat uitvoeren.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
tnetwerkt
tnetwerkt
Binnenkort ga ik starten met de ontwikkeling van een webportal voor dienstverlening. Het functioneel en technisch ontwerp is zo goed als klaar net als het bp. Het platform moet schaalbaar zijn, clustering aankunnen, meerdere DB's aankunnen, etc.
De verwachting is dat op termijn (3-7jaar) 1.000.000 gebruikers bedient worden in europa.
Voordat ik ga starten wil ik goed overwegen op welke basis ik de ontwikkeling laat uitvoeren.
Wie gaat er voor welk platform en vooral waarom?
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12095-welk-platform-php-of-net/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag