• 0

Te hoog gegrepen pay-offs op het Internet

Je komt zo onwijs vaak websites tegen die schreeuwen dat ze de beste ergens in zijn. Pay offs die nooit waargemaakt kunnen worden zijn een dime-a-dozen.

Ik ben er van overtuigd dat je veel minder serieus over komt met een pay-off die gewoon niet te realiseren is. Wat vinden jullie? "Everything you've always wanted!" of "Information resource for zeppelin's"?

(ik kwam hier op omdat ik tegen de site: http://www.vindbedrijven.nl/ aanliep, ik dacht handig... en de pay-off: "Razendsnel de bedrijfsinformatie die u zoekt" klonk er interessant... Nadat ik vijf bedrijven geprobeerd had zonder geluk, typte ik CMG in... Daar hadden ze inderdaad wel informatie over ::))

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

• 0

Het is vaak inderdaad best een beetje misleidend! Wat betreft resources: ik vind het altijd moeilijk om een goede informatie over een bepaald onderwerp te vinden. Negen van de tien keer eindig ik altijd weer bij Google, type daar een paar termen in en heb de juiste info...

• 0

Ach, Ik ken een site die zich profileerde als "Hét discussieplatform voor Technostarters". Die belofte hebben ze ook pas later waargemaakt. Je moet toch ergens beginnen. ;D

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

• 0

Nee, achteraf niet. Je hebt de belofte waargemaakt. In het begin vond ik hem een beetje pretentieus en schreuwering, maar who cares. Nu heb je hem eigenlijk niet mee nodig. Je bent al Hét discussieplatform op internet. Het zijn inderdaad typisch pay-offs van would bee's. Ik zou er niet te zwaar aan tillen.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

• 0

Pay-offs zijn meestal een veredeld uithangbord, neongeel stuk karton met dikke stift beschreven, marktplein strategie, toch?

"Best wel een aardige site voor een groot aantal technostarters".

"Redelijk goede autohandel Roelofs. Voor al uw afgeragde opgelapte occasions."

"impulsant - tamelijk leuke vormgeving en strategisch advies waar je misschien iets aan hebt."

Het ligt misschien niet zozeer aan de pay-offs als het communicatie-inzicht van de ondernemer die downright lies bezigt ;D

Zelf ben ik van de zeg-wat-het-is pay-offs.

En heel eerlijk gezegd zwaar anti "Dé" en "Hét" in pay-offs.

Beetje een uitgekouwd conceptje.

"Hét adres voor uw terra cotta bloembakken."

;)

Groet,

Annedien

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar