• 0

Reis naar de USA

Als eigenaar van TEK9 Networks Ltd. run ik nu al een jaartje of 2 deze organisatie. Wij organiseren gaming events (LAN's - leagues en competities) en ondersteunen teams en spelers naar 's werelds grootste events. De voorbije maanden hebben onze spelers deelgenomen aan toernooien over heel Europa en werd één van onze Nederlandse spelers 3e op het Wereldkampioenschap in Frankrijk (en won 6 000 dollar). In totaal wonnen onze spelers en teams al meer dan 25 000 euro aan prijzengeld in 14 verschillende landen.

 

Deze zomer werd een groots toernooi in de USA aangekondigd. 20 000 dollar in een toernooi dat gekend is voor de pers die het met zich meetrekt. Nu wil ik natuurlijk ons Benelux team, dat overigens tot de absolute wereldtop behoort, hier graag naar toe sturen. Het is niet alleen een primeur voor de Benelux maar onze jongens maken ook een serieuze kans op succes en het evenement zal door een pak media gevolgd worden.

 

Financieel trek ik een budget van 7 000 euro uit voor de hele reis (reizen in de zomerperiode : it's a bitch!) waarvan 4 - 5 000 euro al rond is. Voor het overige geld moeten we dus nog wat partners zoeken. Ik zat zelf te denken om het hele evenement creatief in te kaderen met één of andere actie waardoor we het overige geld kunnen bekomen.

 

Huidige ideetjes:

 

- exclusiviteit aan bepaalde media aanbieden tegen kleine betaling (hier heb ik al P magazine die ons wilt volgen in België - www.pmagazine.be)

- samenwerking met bedrijven die het Benelux gevoel willen ondersteunen en in ruil voor reclame op de website en op TV/magazines financiele steun willen verlenen

- een competitie / league op onze website tegen betaling

- lening?

- ...

 

Nu zou ik graag de HL mensen willen vragen of ze zelf wat ideetjes hebben om het hele gebeuren te ondersteunen, wees creatief !

 

P.S. Goed wetende dat niet iedereen volledig op de hoogte zal zijn van het hele "gaming" en "esports" gebeuren wil ik ook graag wat extra info verschaffen...

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ideetje...

 

Waarom ga je geen aandelen uitgeven voor dit project? Als ik het goed begrijp heb je 2000 euro nodig en zou je met een beetje mazzel wel 10.000 euro kunnen ophalen daar. Als je van die 10.000 euro nu eens 6.000 ter beschikking stelt van de aandeelhouders, dan kan elke aandeelhouder zijn inleg verdriedubbelen. Het blijft natuurlijk aandeelhouderschap dus 'in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst'.

 

Zo wordt het aandeelhouderschap een spannende game op zich (moet gamers toch wel aanspreken lijkt me) en ligt extra publciteit in NL voor het grijpen.

 

Voorwaarde is wel dat je het transparant en betrouwbaar opzet en dat je in elke fase van het toernooi je aandeelhouders goed informeert over de stand van zaken.

 

Nou, succes ermee en laat het weten als het wat wordt, OK?

 

gr.

Marco Dees

Managizer

http://www.bizzlog.blogspot.com/ > mijn weblog over startend ondernemen

http://www.managizer.nl/ > interne communicatie en gedragsverandering in organisaties

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 287 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.