• 0

Verwijderde hotmail berichten terugvinden

Hallo levellers,

 

mijn hotmail berichten zijn per ongeluk door mijn kleine nichtje definitief verwijderd. Dus ook van mijn prullenbak verwijderd! Wie kan mij hiervoor een oplossing verzinnen?? Er zitten heel veel belangrijke informaties in mbt mijn studie en baan...... Graag een spoedige reactie...

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi,

 

Regel 1: geen kleine kinderen ook maar in de buurt van je pc, overigens ook geen grote, geef ze zelf zo'n ding

Vervolgens zijn er plenty recovery programma's te downloaden en te gebruiken, onder meer op tucows.com te vinden; je kunt kijken welke het beste resultaat geeft.

 

Succes, veel te mooi weer om achter pc te zitten ; )

GJ

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Bedenk in ieder geval waar de belangrijke bestanden nog meer stonden. Werden er mails vanaf een ander e-mailadres geforward naar Hotmail? Heb je de bestanden opgeslagen en geopend op computers thuis of op het werk? Zijn er medestudenten die ook die bestanden toegestuurd hebben gekregen? Is er wellicht een vergeten USB-stick waar nog wat op zou kunnen staan?

 

Nogal voor de hand liggende vragen, maar soms bestaan er onbewust meer kopieën van bestanden waar je door de stress van het verlies niet meer aan denkt.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor alle adviezen. Helaas was de hotmail mijn enige backup. Je zou nooit kunnen raden dat een kind alle berichten in de hotmail zou verwijderen. Hierdoor moet ik stoppen met mijn stage en misschien met mijn opleiding waar ik al 4 jaar mee bezig was. Want voor de eindscriptie had ik 4 jaar in geinvesteerd en al mijn investeringen zijn nu weg...

 

Toch bedankt levellers....

Link naar reactie
  • 0

Ik heb even bij een relatie nagevraagd....

 

kwam met de volgende website http://www.recovermyfiles.com/recover-deleted-email.php:

 

quote:

Web Mail (Hotmail, Yahoo etc...)

 

In some instances it is possible to recover deleted Web based email messages (such as Hotmail or Yahoo). This can only be done if you have previously opened and looked at the message on your computer before (the message is cached to you computer and can be recovered as a HTML page). Please download Recover My Files and read the Help File for further instructions.

 

Je kunt het programma downloaden en gratis proberen of het lukt..

 

Kun je de gegevens zien, dan mail me maar voor het adres van mijn klant. Zij hebben de software geinstalleerd.

 

Kreeg wel als tip zo min mogelijk van je computer gebruik te maken.

 

Succes

 

Rick

Link naar reactie
  • 0

Misschien ben je nog op tijd. Succes..

 

Recover a deleted message

Deleted messages are stored for a short time in the Trash Can, which is automatically emptied several times each week.

--------------------------------------------------------------------------------

 

Click the Mail tab.

In the folders list, click Trash Can.

Select the check box next to the message that you want to recover.

Click Put in Folder, and then click the folder where you want to move the message.

Notes

 

If you don't see the Trash Can, your folders may be hidden. To show your folders, click the show folders icon in the upper-left corner.

Messages that are automatically deleted when your account exceeds its storage limit can't be recovered.

 

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Maar Rintintin, als Hotmail je enige backup is, waar is dan het origineel? Je hebt neem ik aan niet 4 jaar lang in een e-mail in Hotmail zitten typen, maar bijvoorbeeld in MS Word. Dat bestand heb je opgeslagen op je computer en vervolgens gemaild via Hotmail. De mails zijn weg, maar het opgeslagen bestand moet nog op je computer staan.

Link naar reactie
  • 0

ik heb het !

kijk bij mij was hetzelfde gebeurd, maar ik heb een email naar hotmail zelf gestuurd en eventueel gevraagd of er een manier was om het terug te krijgen en ik heb ze terug :D

 

hopelijk heb je hier wat aan !

 

groetjes!

 

Zal dat na > 2 jaar ook lukken ;D

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 271 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.