• 0

Product uit Tsjechie

Laat ik maar met de deur in huis vallen.

 

Ik ben werkzaam in een branche en heb in Tsjechie een in Nederland bestaand product gezien, alleen het merk is op de Nederlandse markt nog niet vertegenwoordigd.

Even tussendoor, mijn vriendin is Tsjechische en we hebben samen een huis in CZ. Daarnaast heb ik nog mijn eigen woning in NL

 

Ik ken de markt zeer goed en er is zeker een markt voor het merk uit Tsjechie.

 

Mijn plan is het volgende, ik wil in Nederland een webwinkel opzetten om dit produkt in NL te gaan verkopen. Ik rijd zelf regelmatig tussen NL en CZ heen en weer en ik zou de producten zelf mee kunnen nemen en afleveren bij de koper. De eerste stap is Nederland als dit eenmaal loopt in wat voor vorm dan ook wil ik ook de Oostenrijkse en Duitse markt op dezelfde manier gaan doen.

 

Om te beginnen heb ik een aantal vragen.

 

De eerste is:

Welke afspraken moet ik gaan maken met de Tsjechische Producent,? Ik heb met ze gesproken en zij zijn natuurlijk geintresseerd om op de Nederlandse markt vertegenwoordigd te worden.

 

Is het beter om direct importeur van het merk te worden of om klein te beginnen via de webwinkel of webgroothandel?

 

Als ik zelf heen en weer rijd tussen Tsjechie en NL kan ik het prduct zo de grens mee overnemen? De hoeveelheden zullen per keer misschien maximaal 10 stuks of paar zijn, voor mij een makkelijk mee te nemen hoeveelheid.

 

Ik ben niet inkomens afhankelijk van dit idee of dit bedrijf maar wil dit in de toekomst natuurlijk wel worden.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 265 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.