Elke dag lees ik weer nieuwe ontwikkelingen omtrent zaken zoals CRM en MRM etc. Over CRM is er al veel gesproken en geschreven, menig marketeer heeft er al mee te maken gehad.
CRM is in mijn optiek alleen al een keuze voor een organisatie om er aan te beginnen en te implementeren binnen een onderneming. Hier zal ik jullie niet verder mee vermoeien.............. mijn vraag is echter want julllie visie is op het verschil tussen CRM en MRM
Ik zie jullie visie met veel plezier op de mail verschijnen,
Groet John
P.s: Voor MRM software kun je op www.paragon-cis.nl kijken
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
John316
John316
Hallo mede-higherlevelaars,
Elke dag lees ik weer nieuwe ontwikkelingen omtrent zaken zoals CRM en MRM etc. Over CRM is er al veel gesproken en geschreven, menig marketeer heeft er al mee te maken gehad.
CRM is in mijn optiek alleen al een keuze voor een organisatie om er aan te beginnen en te implementeren binnen een onderneming. Hier zal ik jullie niet verder mee vermoeien.............. mijn vraag is echter want julllie visie is op het verschil tussen CRM en MRM
Ik zie jullie visie met veel plezier op de mail verschijnen,
Groet John
P.s: Voor MRM software kun je op www.paragon-cis.nl kijken
If you fail to plan, you plan to fail
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12190-verschil-tussen-mrm-en-crm/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag