dat het goedkoper is je merk zelf in te schrijven via de elektronische manier op internet. De link die daar word gegeven is echter alleen voor het inschrijven van het europese register.
Heeft iemand informatie voor mij waar ik me kan inschrijven zodat mijn merk naam internationaal beschermdt wordt? Ik zoek dus een goedkopere manier dan het laten inschrijven via een speciaal bureau.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
lesebb
lesebb
Hallo,
Ik wil graag mijn merknaam deponeren zodat het internationaal beschermd wordt. Nu las ik vandaag in dit artikel:
Online merk registreren
dat het goedkoper is je merk zelf in te schrijven via de elektronische manier op internet. De link die daar word gegeven is echter alleen voor het inschrijven van het europese register.
Heeft iemand informatie voor mij waar ik me kan inschrijven zodat mijn merk naam internationaal beschermdt wordt? Ik zoek dus een goedkopere manier dan het laten inschrijven via een speciaal bureau.
Edit link aangepast aan forumbreedte.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12199-merknaam-deponeren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag