• 0

Merknaam deponeren

Hallo,

 

Ik wil graag mijn merknaam deponeren zodat het internationaal beschermd wordt. Nu las ik vandaag in dit artikel:

Online merk registreren

 

dat het goedkoper is je merk zelf in te schrijven via de elektronische manier op internet. De link die daar word gegeven is echter alleen voor het inschrijven van het europese register.

Heeft iemand informatie voor mij waar ik me kan inschrijven zodat mijn merk naam internationaal beschermdt wordt? Ik zoek dus een goedkopere manier dan het laten inschrijven via een speciaal bureau.

 

 

Edit link aangepast aan forumbreedte.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik begrijp je niet helemaal.

Bedoel je dat je de inschrijving van een merk voor 240 euro voor 10 jaar veel geld vind ?

Of begrijp ik je vraag niet.

 

 

BTW er is al veel over merkregistratie geschreven op dit foum, lees een aantal van die topics even door, dat geeft je weer wat extra stof tot nadenken.

 

Nee ik vind 240 euro niet veel, maar ik zoek dus een manier om het internationaal te registeren. met veel geld bedoel ik sommige websites die aanbieden alles voor je te regelen, en dat zijn wel vaag hoge bedragen.

Link naar reactie
  • 0

Nee ik vind 240 euro niet veel, maar ik zoek dus een manier om het internationaal te registeren. met veel geld bedoel ik sommige websites die aanbieden alles voor je te regelen, en dat zijn wel vaag hoge bedragen.

 

Op de site van het [yrl=http://www.boip.int/nl/homepage.htm]BOIP[/url] vind je ook de link registreren buiten de Benelux

 

Hou er wel rekening mee dat het wel degelijk zin heeft om wat extra info in te winnen als je weinig kennis hebt van merkregsitraties.. Merkengerechtigden kunnen je meer over vertellen over valkuilen. En zoals ik al eerder schreef, op dit forum hebben we ook de nodige discussies gehad over merkregistraties en aanverwante zaken.

Link naar reactie
  • 0

Ik zat net een pdf te bekijken en wat mij niet duidelijk is zijn de klasse en landen.

 

http://www.boip.int/nl/pdf/forms/trademarks/IntTariffs20060901.pdf

 

Er staat basisemolument voor 10 jaar = 653 frank of 903 frank.

daaronder staan heel veel landen met aparte prijzen, moet ik voor elk land waar ik bescherm wil zijn dat bedrag betalen? of is dat extra, ik snap niet hoeveel ik nou kwijt ben aan internationale bescherming.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 189 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.