• 0

Eerste Kartbaan Namibië

Hallo,

 

Wij hebben een paar vragen, maar eerst even dit:

 

Wat is uw reactie als ik zeg dat wij van plan zijn om de eerste commerciële kartbaan te bouwen in Swakopmund, Namibië? .......... ;D

 

Ik noem even kort wat feiten om uw lachmoment om te vormen in een verbazingsmoment:

- 3 jaar geleden is er een Boeing 747-waardig vliegveld opgeleverd in Walvisbay, 30 km ten zuiden van Swakopmund

- Namibië is het 3e meest welvarende land van Afrika (diamanten, goud en uranium)

- 350.000 per jaar toeristen bezoeken Swakopmund (vrnml. Afrikanen)

- Zuidelijk Afrika stijgt bijzonder snel in welvaartsniveau

- Brad Pitt and Angelina Jolie hebben hier hun eerste kindje ter wereld gebdracht ivm met de hoogstaande Duitse gezondheidszorg (Namibie was ooit Duitse kolonie en is dat eigenlijk nog steeds....)

- Binnen 3 maanden goedkeuring plannen door gemeente Swakopmund en optie op stuk grond van 30.000m2

- Waarom is het zo onbekend? Geen flauw idee....maar veel Amerikanen weten ook niet waar Nederland ligt... :P

 

Onze vraag is of business-angels per definitie niet geinteresseerd zijn om te investeringen in het buitenland, Namibië? En zo ja, heeft u een advies voor ons om NL investeerders te benaderen?

Daarnaast zouden wij het leuk vinden als u de moeite neemt om ons businessplan te lezen op onze website. Wij horen graag uw mening.

 

R&R

3 jaar geleden dacht ik nog dat iedereen in Namibie in een hutje woonde.....en velen met mij.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Namibië, de parel van Afrika haha. Het is (in mijn ogen) het verstandigste land om in te ivesteren in Afrika. Zuid-afrika is gevaarlijk, maar Namibië is heel veilig. Ook een van de weinige landen waar nauwelijks corruptie e.d. is.

 

De laatste keer dat ik in Swakopmund was is nu een jaar terug, maar er staat me iets bij dat er ook een kartbaan ofzo was. Ik weet wel zeker dat er een heleboel bedrijven zijn die quad e.d. verhuren om mee door de woestijn te crossen. Persoonlijk denk ik dat touristen dit eerder doen dan een kart pakken.

 

edit: Hiermee wil ik trouwens zeker niet zeggen dat het niet kan werken. Ik ga jullie website eens bekijken.

 

P.s. Ik ben nog maar scholier, dus investeren zit er voor mij sowieso niet in.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 197 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.