• 0

Nevenvestiging bijschrijven

Ik ben gevestigd bij Utrecht en ik wil in een Arnhem een nevenvestiging bijschrijven welke een vriend van me gaat draaien.

 

Kan dit gewoon dmv een wijzigingsformulier of moet ik langs? Kan het uberhaupt als eenmanszaak en wat kost het om een nevenvestiging erbij te schrijven. Dit dus onder 1 handelsnaam.

NLServers PC assemblage en onderhoud - www.nlservers.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dit zou gewoon via het wijzigingsformulier moeten kunnen. Het feit dat de eenmanszaak wordt gedreven zegt niets over de omvang van de onderneming die wordt gedreven of de hoeveelheid vestigingen. Het is dus mogelijk om meerdere vestigingen te runnen. Voor zover ik weet is dit alleen maar een wijziging van de inschrijving en zijn daar geen kosten aan verbonden.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
  • 0

Dit zou gewoon via het wijzigingsformulier moeten kunnen. Het feit dat de eenmanszaak wordt gedreven zegt niets over de omvang van de onderneming die wordt gedreven of de hoeveelheid vestigingen. Het is dus mogelijk om meerdere vestigingen te runnen. Voor zover ik weet is dit alleen maar een wijziging van de inschrijving en zijn daar geen kosten aan verbonden.

 

Da's mooi, bedankt!

NLServers PC assemblage en onderhoud - www.nlservers.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik ben benieuwd hoe je die vriend gaat betalen, treedt die bij je in dienst?

 

We wilden allebei op dezelfde rekening laten betalen en vanaf betalen naar crediteuren. We moeten nog afspreken wie wat krijgt als 'loon'.

 

Nog een vraag inderdaad: moet ik hem dan in dienst nemen of mag hij gewoon meehelpen als hij in een andere vestiging werkt onder mijn handelsnaam?

NLServers PC assemblage en onderhoud - www.nlservers.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 238 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.