• 0

Marktonderzoek voor lifestyle-, voedings- en bewegingsadviezen aan bedrijven

Ik weet niet of ik hier in het juiste subforum ben, maar anders denk ik wel dat het onderwerp verplaatst word?

 

Ik wil vanaf 2008 beginnen aan zakelijke dienstverlening als het gaat om lifestyle-, voedings- en bewegingsadviezen die ik nu al aan consumenten geef. Ik heb hiervoor een soort van marktonderzoekje gemaakt op mijn website dat later de zakelijke site moet worden voor de diensten aan bedrijven en instellingen. Nu heb ik al een X aantal bedrijven gemaild en uitgenodigd deel te nemen aan dit onderzoekje dat circa 10 minuten in beslag zal nemen.

 

Mijn vraag is, willen de ondernemers op dit forum ook deelnemen aan dit onderzoek? U kunt het onderzoek bereiken op de website: http://zakelijk.gewichtsconsulent.info

 

U kunt de enquête alleen invullen als u het wachtwoord heeft. Dit wachtwoord is: 0nd3rz03k (kleine letters en cijfers)

 

Mocht u de enquête niet in een keer af kunnen maken, kun je het ook later afmaken met een wachtwoord dat u krijgt.

 

Bij voorbaat dank!

 

Met vriendelijke groet,

 

Romano Sandee

 

[titel verduidelijkt - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast Verwijderd account

Bij het invullen had ik veel moeite met de gevraagde prijsopgaven. Ik ken uw bedrijf niet en kon vrij moeilijk de aard van de diensten bepalen. Gaat het bij voedingstips per SMS om een computer die standaard willekeurig SMS'sen stuurt, dan heb ik daar veel minder voor over dan wanneer de adviezen op maat worden samengesteld. Hetzelfde geldt voor mailwisseling: copy paste werk versus in moeten spelen op het contact. Bij de voorlichting maakt de hoeveelheid mensen voor wie de cursus is bedoeld nogal wat uit. Verder wordt er niet geïnformeerd naar bijvoorbeeld de grootte van de organisatie.

Link naar reactie
  • 0

Hi Romano

 

Ik heb nog een tip/idee voor je: diverse cateringbedrijven in NL zijn met dit soort thema's bezig. Ze willen zich graag profileren op thema's als gezondheid (in eten en bewegen).

 

Wellicht kun je hen eens benaderen om je dienstverlening i.s.m. met hen en via hun kanaal naar de bedrijven te brengen. Daar zit een win-win in, lijkt me.

 

En het gaat gemakkelijker dan al die bedrijven stuk voor stuk benaderen. Voor je dat doet moet je nog wel wat doen aan je uitstraling. Je site kan nog wel wat professioneler. Op dit forum zijn voldoende internetvormgevers die je daarbij wel een handje kunnen helpen waarschijnlijk.

 

Succes en groet,

Marco Dees

http://www.bizzlog.blogspot.com/ > mijn weblog over startend ondernemen

http://www.managizer.nl/ > interne communicatie en gedragsverandering in organisaties

Link naar reactie
  • 0

Hi Romano

 

Ik heb nog een tip/idee voor je: diverse cateringbedrijven in NL zijn met dit soort thema's bezig. Ze willen zich graag profileren op thema's als gezondheid (in eten en bewegen).

 

Wellicht kun je hen eens benaderen om je dienstverlening i.s.m. met hen en via hun kanaal naar de bedrijven te brengen. Daar zit een win-win in, lijkt me.

 

En het gaat gemakkelijker dan al die bedrijven stuk voor stuk benaderen. Voor je dat doet moet je nog wel wat doen aan je uitstraling. Je site kan nog wel wat professioneler. Op dit forum zijn voldoende internetvormgevers die je daarbij wel een handje kunnen helpen waarschijnlijk.

 

Succes en groet,

Marco Dees

wat betreft de uitstraling van mijn sites weet ik dat het veel professioneler kan. Het punt is nou net dat ik als startend bedrijf niet een geweldig groot budget heb om het mooi vorm te geven enzo. Daarnaast denk ik dat ik sowieso de enquête iets nog moet aanpassen, dat doe ik vandaag nog om meer uitleg te geven over de inhoud van de producten/ diensten, zoals hierboven al werd vermeld als opbouwende kritiek. Maar een jong ondernemer (ben net 19) moet nog flink leren en dat doe ik hier goed :).

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 251 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.