• 0

creditcard betalingen - ander bedrijf als paysquare?

Goedendag,

Ik zou graag willen weten of er hier ondernemers zijn die goede ervaringen hebben met andere bedrijven als paysquare voor het afhandellen van creditcard transacties.

 

Momenteel heb ik een contract lopen bij paysquare maar aangezien ik mijn creditcard transacties (voor mijn webshop) via een ander bedrijf wil gaan laten afhandellen als het bedrijf dat dat nu voor mij doet moet ik een nieuw acceptatie nummer aanvragen (kan niet verhuist worden).

 

Probleem is dat paysquare mij geen nieuw nummer wil geven omdat ik o.a. het woord apotheek op mijn website gebruik wat paysquare niet toestaat. Maar ook het verkopen van o.a. dropjes (in grappige vormen) en fun drankjes is niet toegestaan omdat dat voedings supplementen zouden zijn en ze dat in america niet willen (ik lever voor 99,9999% binnen europa).

Nu ben ik dus opzoek naar een ander bedrijf dat de creditcard transacties voor mij kan afhandellen.

 

Graag hoor ik dus ervaringen....

 

P.S. ik bedoel dus niet bedrijven als ogone, bibit. tripledeal enz... maar echt de verwerkende bedrijven.

 

Daniël

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ja heel vreemd, maar Interpay is van mening dat ze dingen die volgens de nederlandse wet gewoon toegestaan zijn zelf wel moeten verbieden en willen absolute controle over de websites en activiteiten van accepterende ondernemers.

 

Overigens zal het uiteindelijk wel via een partij zoals tripledeal gaan lopen die creditcard afhandelingen, maar daarvoor heb je wel een acceptatienummer nodig en mijn huidige kan ik dus niet verhuizen waardoor ik op dit moment verplicht vast zit aan het huidige afhandellende bedrijf (ogone).

 

Ik zoek dus een ander bedrijf als paysquare (interpay) dat mij kan voorzien van de creditcard acceptatie nummers.

Ik weet dat er in o.a. duitsland meerdere zitten die dit kunnen maar hoop dat er hier mensen zijn die ervaring hebben met andere bedrijven als paysquare waar ik iets aan heb.

Daniël

Link naar reactie
  • 0

Ja heel vreemd, maar Interpay is van mening dat ze dingen die volgens de nederlandse wet gewoon toegestaan zijn zelf wel moeten verbieden en willen absolute controle over de websites en activiteiten van accepterende ondernemers.

 

Met dat soort beleid ben ik wel bekend, eigenlijk proberen ze alles wat maar enigsinds 'riskant' is (in de zin van klachten, chargebacks en dergelijke) buiten de deur te houden. Met de wet heeft dit niets van doen, het is puur een risico afweging van interpay zelf.

 

Ik hoop dat je wat vind, maar ik denk dat het acceptatiebeleid m.b.t. websites en -shops bij al die bedrijven vergelijkbaar zal zijn. Wellicht heb je echter 'geluk' als men iets andere bewoordingen hanteert waardoor jouw producten geen probleem zijn. Kan me niet voorstellen dat in het buitenland de verkoop van dropjes expliciet genoemd wordt ;)

Link naar reactie
  • 0

die afwijzing voor een nieuw contract bij paysquare volgde bij een telefoontje naar hun daarover en dat hij de website ging bekijken en met een hele waslijst kwam met dingen die ze niet acceptabel vonden.

 

Het meest absude daarvan vond ik nog wel het gebruik van het woord apotheek wat niet toegestaan is.

 

Maar ik weet dat er in duitsland in elkgeval wel verwerkende bedrijven zijn die me een contract willen geven, maar kan zo weinig ervaringen vinden helaas.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 254 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.