• 0

automatische vertaling

 

Ongeveer Higherlevel?

 

Zo zou vertaalsoftware het kopje About Higherlevel omzetten vanuit het Engels naar Nederlands. Een half jaar geleden werd ik voor het eerste met dat fenomeen geconfronteerd, op een Turks webzine over design dat blijkbaar zo'n vertaalautomaat gebruikt. Dat levert spannend Koeterwaals op, zie ook deze pagina op Mediasoon. Leuk om je Engels eens te testen. Wat stond daar oorspronkelijk?

 

Ongeveer Mediasoon

 

MediaSoon is een gebiedend middel voor adverterende en op de mark brengende beroeps die inspiratie zoeken. Wij volgen tendensen e innovatie in media. Een eclectische mengeling van hoge technologi en lage technologie, schrijven wij over media ideeën voor reclame Wij kenmerken nieuwe manieren om oude media, visies van media toekoms en echte wereldtoepassingen voor de huidige dag te gebruiken

 

Samen met de reclamezaken, wordt MediaSoon ook gebruikt door de investeringsgemeenschap om innovaties te identificeren die toekomstige reclameopbrengsten kunnen aantrekken.

 

De uitgever Paul Syrysko zegt:

 

“Now, meer dan ooit, maakt de technologie media het mogelijk om samen te komen, aan elkaar en aan de consument op manieren te verbinden die slechts onpraktische visies een decennium geleden waren. Toen ik een media strateeg was, zocht ik constant nieuwe concepten dat ik in mijn media plan kon gebruiken eerder dan het rehashing van laatste programma's year’s. Tijdens mijn tijd als CEO en Regionale Directeur voor de een paar belangrijke media world’s agentschappen, was mijn personeel altijd hongerig voor dit soort informatie. Het was moeilijk te vinden. In de loop van mijn huidige trainingsprogramma's, spreek ik aan vele media strategen en agentschap duidelijke creatives en it’s dat de behoefte aan informatie over media innovaties blijft. Today’s moet de adverterende industrie begrijpen en ahead.” blijven;

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 250 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.