• 0

Reclame Idee WK2010

Beste lezers:

 

Ik heb een reclame idee ontwikkeld voor de WK2010 in Zuid-Afrika. Het idee is simpel en goedkoop en zal langer duren dan een reclame spotje op tv, overal zal je het zien op het werk, straat en thuis. Het zal vanaf de aftrap van de eerste wedstrijd tot de finale door mensen gebruikt worden. Het is een reclame dat alle voetbal liefhebbers en WK kijkers handig zullen vinden en gebruik van willen maken.

 

Mijn reclame is niet om weg gegooid te worden het is meer om het vast te houden en te bewaren. Ook al is het van papier het zal veel waard zijn! Een auto of een geldprijs kan ermee gewonen worden.

 

Heb je ervaring in de reclame wereld en weet je hoe je mijn idee kan verkopen aan een sponsor/ partner van de WK2010. neem dan contact met mij op zodat we snel dit project kunnen opzetten.

 

Groetjes

 

Ashka

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wellicht is Open Ad een plek om met adverteerders in contact te komen. Anders zou je een van de grote leveranciers van promotionele artikelen kunnen benaderen. Heb je goeie schetsen?

 

...oeps, de topic is al op slot. ::)

 

Op voorwaarde dat er discussie komt mag het topic van mij gewoon open, als het puur een vraag en aanbod is hoort het niet thuis tussen de andere discussies.

 

Topic weer even ontgrendeld dus. ;)

Link naar reactie
  • 0

Heb je goeie schetsen?

 

...oeps, de topic is al op slot. ::)

 

Bedankt voor je Reactie

 

Ik heb heel mooie schets gemaakt met fotoshop.

 

Het idee is eigenlijk kompleet uitgewerkt met 2 voorbeelden.

 

de eerste is voor reclame en de andere is voor een donatie actie.

 

Ik heb ook uitgewerkt hoe de reclame bij de mensen gaat komen en alles is eigenlijk all uitgewerkt aleen de probleem ik weet niet hoe ik het op de markt moet brengen.

 

Het is een prachtige idee echtwaar en is nooiet eerder uitgebracht, het zal een succes worden als iemand mij helpt met het uit te brengen en niet zomaar iemand maar iemand met goede ervaring in de reclame wereld.

 

Bedankt Twalevel dat je de topic open hebt gelaten :)

 

Link naar reactie
  • 0

Bedankt Twalevel dat je de topic open hebt gelaten :)

 

dat was Technico, die vind een beetje discussie wel goed - zolang je maar niet snel een ideetje probeert te slijten. elders op het forum vind je tips over contacten met verkopers van promotionele producten.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

S.M.E.

 

Bedankt voor je reactie,

 

Ik heb op je site gekeken en zag dat je leuke dingen hebt, Ik zou graag met je willen praten over mijn idee. Ik denk dat mijn idee ook gebruikt kan worden niet aleen als recalme maar ook als een product dat je kan kopen. dus mocht je geen bedrijf vinden die het idee wil hebben dan zou je hem zelf op de markt kunnen brengen en direct verkopen wat eigenlijk meer winst geeft.

 

Mvg

 

Ashka

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 195 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.