• 0

Eigen website, zelf doen (software) of laten doen ?

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

hmm denk dat je ook een beetje verder moet denken. Heb je ook tijd etc om alles zelf te doen? En hoeveel kost het om het te laten doen. Misschien dat je dan een betere beslissing kan maken

Jewels from Above - Handgemaakte sieraden van oa. Swarovski Crystal en echt zilver www.jewelsfromabove.nl

Link naar reactie
  • 0

je moet goed in de gaten houden dat het hebben van een profesionele site super belangrijk is, maakt niet uit of je nu op industriële markten of consumenten markten zit.

 

zoals al eerder vermeld door iemand hier op het forum wordt binnen 3 seconden beslist of iemand de site, en dus jouw bedrijf betrouwbaar is.

 

en dan is er nog de vaag, wat wil je met je site doen, enkel je aderes er op of een webwinkel, dat is een wereld van verschil.

 

 

kijk op www.we-DE.nl voor onze website

Link naar reactie
  • 0

hmm denk dat je ook een beetje verder moet denken. Heb je ook tijd etc om alles zelf te doen? En hoeveel kost het om het te laten doen. Misschien dat je dan een betere beslissing kan maken

 

ja vooralsnog heb ik wel tijd om het zelf te doen.

Ik heb nu nog een reguliere baan en ben bijna klaar (avond-weekenduren) bij mijn 1e twee opdrachtgevers en heb dus wel geld om het te betalen bij een websitebouwer hier in de gemeente, maar zelf een pakket kopen zou natuurlijk veel goedkoper zijn.

 

grote vraag nu dus of die pakketten ook wat voorstellen

 

 

Link naar reactie
  • 0

je moet goed in de gaten houden dat het hebben van een profesionele site super belangrijk is, maakt niet uit of je nu op industriële markten of consumenten markten zit.

 

zoals al eerder vermeld door iemand hier op het forum wordt binnen 3 seconden beslist of iemand de site, en dus jouw bedrijf betrouwbaar is.

 

en dan is er nog de vaag, wat wil je met je site doen, enkel je aderes er op of een webwinkel, dat is een wereld van verschil.

 

 

 

 

nee geen webwinkel, ik wil op die website laten zien wie ik ben en wat voor diensten ik kan leveren.

 

dus pagina met achtergrondinfo, pagina met het ``produkt`` en een pagina met contact(formulier)

 

en nog een pagina met tips en interessante nieuwsinformatie

Link naar reactie
  • 0

je moet goed in de gaten houden dat het hebben van een profesionele site super belangrijk is, maakt niet uit of je nu op industriële markten of consumenten markten zit.

 

zoals al eerder vermeld door iemand hier op het forum wordt binnen 3 seconden beslist of iemand de site, en dus jouw bedrijf betrouwbaar is.

 

en dan is er nog de vaag, wat wil je met je site doen, enkel je aderes er op of een webwinkel, dat is een wereld van verschil.

 

 

 

 

nee geen webwinkel, ik wil op die website laten zien wie ik ben en wat voor diensten ik kan leveren.

 

dus pagina met achtergrondinfo, pagina met het ``produkt`` en een pagina met contact(formulier)

 

en nog een pagina met tips en interessante nieuwsinformatie

 

oké,

 

is de dienst die jij bied/leverd duur? als dit zo is dan lijkt het mij verstandig dat je toch wel een expert in de hand neemt die jouw webetalage goed kan presenteren op het www.

 

het is immers het gezicht van jouw onderneming op internet en zoals je weet krijg je nooit een tweede kans om een eerste indruk te maken.

kijk op www.we-DE.nl voor onze website

Link naar reactie
  • 0

Peter, als moderator heb ik iets meer privileges en kan ik dus zien met welk e-mailadres je geregistreerd bent. Nu heb je in je profiel aangegeven dat je dit graag verborgen houdt wat absoluut je goed recht is, maar het is een aardig gerenommeerde partij op o.a. het gebied van webdevelopment. Ik kan je vraag dus niet helemaal plaatsen eerlijk gezegd: natuurlijk kun je met veel creativiteit en tijd een aardig goede site in elkaar zetten, maar wil je een professionele uitstraling, goed gevonden worden, een schaalbare website hebben en een gebruiksvriendelijk CMS, dan is externe kennis vaak erg aan te raden. Maar het lijkt me dat dat vrij voor de hand liggend is?

Link naar reactie
  • 0

Peter, als moderator heb ik iets meer privileges en kan ik dus zien met welk e-mailadres je geregistreerd bent. Nu heb je in je profiel aangegeven dat je dit graag verborgen houdt wat absoluut je goed recht is, maar het is een aardig gerenommeerde partij op o.a. het gebied van webdevelopment.

 

@Jeroen: ik proef uit deze reactie dat je het vreemd vindt dat Peter deze vraag stelt omdat hij blijkbaar een achtergrond zou hebben in websitebouw. Ik vind het wel een beetje vreemd dat je zijn privacy niet respecteert en deze reactie had wat mij betreft beter gepast in een PM naar Peter.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 224 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.