• 0

Adleasing, maar dan voor scooters

Ik ben zelf als sinds begin 2006 bezig met het opzetten van het concept AdLeasing, waarbij men ook op auto's kan adverteren, maar die auto's verleast worden en langs bepaalde punten moeten rijden... erg leuk concept, veel leuke reacties.. intresse gewekt van vele ondernemers, waaronder de directeur van Toyota nederland..maar investeeren? ho maar!, zitten denk ik toch te veel haken en ogen aan.

 

Toch geloof ik in het mobiele adverteren, en daarom wil het wat kleiner proberen ... scooters...

 

een concept dat gebruikt kan worden door promotie teams, of 16 jarige die wat bij willen verdienen na school door rondjes te rijden, of zelfs het verhuren van die dingen..

 

mijn vraag...zal dit werken? of zit ik er toch helemaal naast?

 

lijkt mij een leuk idee om deze dingetjes te zien rijden in de binnenstad van Amsterdam ofzo..

 

p.s ( even wat geknutseld, let niet op de foutjes in het ontwerp, als de bedoeling maar duidelijk is)

 

collageklein.thumb.jpg.8755ecdc1dfc63a77d7b091addea05ca.jpg

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ben zelf als sinds begin 2006 bezig met het opzetten van het concept AdLeasing, waarbij men ook op auto's kan adverteren, maar die auto's verleast worden en langs bepaalde punten moeten rijden... erg leuk concept, veel leuke reacties.. intresse gewekt van vele ondernemers, waaronder de directeur van Toyota nederland..maar investeeren? ho maar!, zitten denk ik toch te veel haken en ogen aan.

 

Toch geloof ik in het mobiele adverteren, en daarom wil het wat kleiner proberen ... scooters...

 

een concept dat gebruikt kan worden door promotie teams, of 16 jarige die wat bij willen verdienen na school door rondjes te rijden, of zelfs het verhuren van die dingen..

 

mijn vraag...zal dit werken? of zit ik er toch helemaal naast?

 

lijkt mij een leuk idee om deze dingetjes te zien rijden in de binnenstad van Amsterdam ofzo..

 

p.s ( even wat geknutseld, let niet op de foutjes in het ontwerp, als de bedoeling maar duidelijk is)

 

 

 

Red Bull gebruikt ook dit soort reclame, maar dan auto's. Misschien kan je eens met hun contact opnemen over je idee.

 

Edit: foto toegevoegd

redbullcar.thumb.jpg.bb39f74f8dfd6193ad2965371063bfba.jpg

Link naar reactie
  • 0

Met auto's heb je een doelgroep die hopenlijk al enigszins volwassen is. Met scooters denk ik dat je jusit een doelgroep aantrekt met een dunnere portemonee een misschien ook een iets minder volwassen levenshouding. Lijkt me een serieuze risicofactor.

 

bedankt voor de reacties, ja idd dat is een hekel punt, de leeftijd van de bestuurders en de daarbij horende vooroordelen ( overigens meestal wel terecht :P)

 

Bij het auto concept had ik dit probleem opgelost doormiddel van een GPS systeem waarmee je het rijgedrag kon meten, maar dit is bij een scooter variant te duur.

 

mischien een idee voor promotie teams, maar het kan ook zijn dat de adverteerders geen probleem hebben met de bestuurders en het juist zien als een directe aanpak richting de doelgroep.

Link naar reactie
  • 0

ja heb natuurlijk alle afleveringen tot nu toe bekeken, maar dat concept heeft natuurlijk niks te maken met wat ik bedoelde... hij kwam met een zwak verhaal van scooters bij hotels enz. om daarna te verklappen dat hij eigelijk gewoon scooters wou verkopen.. ik ben geen scooter verkoper...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 219 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.