• 0

promoproducten in de Benelux

Geachte,

 

Ik wil een Marktonderzoek doen voor de regio (BENELUX) van het bedrijf waar ik werk.

 

Ik werk bij de nummer 3 van de grootste importeur/leverancier van promotieproducten en relatiegeschenken in Europa.

 

Het is mijn taak een vraag en aanbod analyse te maken van van de regio BENELUX. Dat houdt dus in DESTEP, 5-krachten van Porter, Value chain, etc.

Waar kan ik branche informatie vinden? de brancheorganisatie (http://www.ppp-online.nl/) of de vaksite (http://www.promz.nl/) bieden weinig informatie. Er is geen informatie beschikbaar zoals bij de meeste branches voor het opraken ligt bij de Rabobank of de ABN.

 

Er is bij ons regionaal nog nooit eerder onderzoek hiernaar gedaan. Alleen op Europees niveau.

 

Zie ik een internetsite/informatiebron over het hoofd?

 

Alvast bedankt voor de reacties!

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Ik werk bij de nummer 3 van de grootste importeur/leverancier van promotieproducten en relatiegeschenken in Europa.

 

De experts zitten bij jullie in huis, niet op dit forum. Vroeger maakte Incentive (thans Adforesult) elk jaar een schatting van de bestedingen in Nederland en er was een maandelijkse Promometer. Misschien moet je met nummer 1 en 2 eens aan tafel schuiven om samen een branche-benchmark op te zetten, desnoods via een trusted third party.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 217 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.