• 0

websites voor 1 product / dienst

Ik zoek de term waarmee men commerciele websites bedoeld die slechts 1 of enkele producten aanprijzen.

 

Ik zal een site maken waar 1 autogarage, 1 tweedehandswagen 1 caravandealer enz publiciteit krijgt, Bedoeling is om site te hebben waar de adverteerder niet tussen duizenden andere advertenties en aanbieders staat, maar in de kijker staat sowieso

 

Ik wil enkele andere voorbeelden van zulke sites vinden op het internet en daar is een specifieke term voor voor die sites, kan iemand me helpen?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

dit is interessant voor de adverteerder die zo zeker is dat de bezoeker van de site minstens zijn ad of aanbod ziet aangezien het niet zo is zoals bij de traditionele megasites dat uw aanbod/ad verdrinkt tussen duizenden andere.

je kan denken ok maar als er weinig aanbod is op de site zal bezoeker ook niet lang blijven, kan best zijn maar de kans dat de bezoeker daadwerkelijk JOU ziet op de site is heel hoog !

Link naar reactie
  • 0

logische en correcte analyse van je maar het geeft wel de kans aan de adverteerder om wanneer iemand de site bezoekt ALTIJD gezien te worden en niet één van de tienduizenden anderen te zijn?

de site wordt mss minder lang of frequent bezocht maar tegelijkertijd is je zichtbaarheid x maal groter, wat denk je?

Link naar reactie
  • 0
waarom zou ik jouw site bezoeken als je geen keus hebt.

 

Geen keus kwa advertenties. Maar daar kom je toch niet voor? Je komt voor de content of functie van de site.

 

Een site die op zich zelf een bepaalde aantrekkingskracht op bezoekers heeft kan kiezen tussen een heleboel advertentieposities verkopen aan een heleboel adverteerders, of alle advertentieruimte exclusief verhuren aan één adverteerder (en alle varianten daartussenin). Er valt natuurlijk van alles voor en tegen te zeggen, maar absurd is zulke exclusiviteit niet.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Nieuwswebsites hebben vaak een grote banner bovenaan staan. Denk aan fok.nl, nieuwnieuws.nl, nu.nl enz. Prominent in beeld en goed zichtbaar. Betaald door 1 adverteerder per keer. Zij betalen dan voor een (tijdelijke) campagne en kopen die ruimte in. De tarieven en mogelijkheden bepalen of en hoeveel andere advertenties er nog op de website komen.

Link naar reactie
  • 0

ik weet niet of dit is wat je bedoelt, maar een website waaraan maar 1 pagina vast zit wordt meestal betiteld als "online visitekaartje".

 

het betreft hier dan een homepage waarin in alle relevante informatie op 1 pagina is weergegeven. Dit kan om een product gaan, maar ook over dienstverlening.

 

Zie het als een advertentie gekoppeld aan een url. Het is een goedkope manier om je specifieke dienst/product online aandacht te geven.

Face Reverse - music and media creation // www.facereverse.nl

Link naar reactie
  • 0

...of een site die niet net als startpagina honderden links wil weergeven maar slechts een beperkt aanbod : www.effechecke.nl (ja van die vlees reclame..)

 

 

Het is alleen voor de adverteerder interesant als er veel bezoekers komen; hoe denk je mensen perse naar jou site te lokken?

Door je "singlepage interface" moet je hoog scoren om b.v. hoog in Google terech te komen.

 

Of je moet er een campagne tegenaan gooien die je duiten met geld kost zodat de eerste 100 grote adverteerders jou campagne sponsoren...

 

Ik zou haast zeggen: denk breder... en onderscheid je van de rest.

Link naar reactie
  • 0

 

Het is alleen voor de adverteerder interesant als er veel bezoekers komen; hoe denk je mensen perse naar jou site te lokken?

Door je "singlepage interface" moet je hoog scoren om b.v. hoog in Google terech te komen.

 

Of je moet er een campagne tegenaan gooien die je duiten met geld kost zodat de eerste 100 grote adverteerders jou campagne sponsoren...

.

 

Google is niet de heilige graal en adverteren hoeft niet veel te kosten, zelfs gegarandeerde bezoekers niet. (wij promoten zelf bijv. bijna dagelijks landingpages van adverteerders en sturen er met gemak 20.000 bezoekers naartoe)

"The road to success is always under construction"

Link naar reactie
  • 0

Google is niet de heilige graal en adverteren hoeft niet veel te kosten, zelfs gegarandeerde bezoekers niet. (wij promoten zelf bijv. bijna dagelijks landingpages van adverteerders en sturen er met gemak 20.000 bezoekers naartoe)

 

Dat ben ik met je eens dat Google niet de heilige graai is, maar wel een belangrijke (let wel niet het belangrijkste) voor de gemiddelde internetter..

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 256 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.