Ik bedacht me opeens dat het wellicht een 'slim' idee zou zijn om een webwinkel te beginnen voor een bestaand bedrijf. Nu vraag ik me af hoe kom ik erachter welk bedrijf wel en geen webwinkel heeft. (niet te verwarren met een website)
Ik zou me het liefst dan richten op parfum sieraden make up etc.
Is dat uit te zoeken? Is er ergens een database ofzo voor?
Er zou toch vast ook wel een bedrijf zijn dat hier aan zou mee willen werken. Er zijn ook voor hun veel voordelen.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen en jullie mening is ook van harte welkom.
Groetjes Mieke
Jewels from Above - Handgemaakte sieraden van oa. Swarovski Crystal en echt zilver www.jewelsfromabove.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jewelsfromabove
Jewelsfromabove
Hoi iedereen,
Ik bedacht me opeens dat het wellicht een 'slim' idee zou zijn om een webwinkel te beginnen voor een bestaand bedrijf. Nu vraag ik me af hoe kom ik erachter welk bedrijf wel en geen webwinkel heeft. (niet te verwarren met een website)
Ik zou me het liefst dan richten op parfum sieraden make up etc.
Is dat uit te zoeken? Is er ergens een database ofzo voor?
Er zou toch vast ook wel een bedrijf zijn dat hier aan zou mee willen werken. Er zijn ook voor hun veel voordelen.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen en jullie mening is ook van harte welkom.
Groetjes Mieke
Jewels from Above - Handgemaakte sieraden van oa. Swarovski Crystal en echt zilver www.jewelsfromabove.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12265-webwinkel-beginnen-voor-een-bestaand-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag