Jump to content
Yvon
Verberg

Outsourcen it-werkzaamheden naar China

vraag

Voor mijn werkgever ben ik op zoek naar een bedrijf in China waar wij de achterkant van websites kunnen laten maken. We zoeken een klein tot middelgroot jong bedrijf. Waar kan ik deze informatie vinden?

12 answers to this question

Recommended Posts

• 0
  • Rate this answer

China en (achterkanten) van websites... Ik zou zeggen. Google maar even wat. Als je van zo'n berdijf geen super website kan vinden, zou ik er in ieder geval niet mee in zee gaan...

Succes!

• 0
  • Rate this answer
Guest Verwijderd account

Disclaimer. Higherlevel is geen vraag een aanbodsite. << @ moderator was het ook niet, waren geen zakelijke belangen (lees: geld) bij gemoeid.

.... dit was dus een post.

• 0
  • Rate this answer

De IT-belangstelling voor China stijgt, want het land heeft voordelen ten opzicht van bijvoorbeeld Oost-Europa (o.a. lagere kosten). Er zijn ook nadelen, zoals het tijdsverschil en de soms mindere beheersing van de Engelse taal. Ik ben daarom benieuwd waarom jullie specifiek voor China kiezen.

Het vinden van een geschikte Chinese partner is complex: alleen al de stad Beijing kent vele duizenden IT-ondernemingen. En als het om veel of complex werk gaat is het aan te raden om bedrijven persoonlijk te bezoeken.

Disclaimer. Higherlevel is geen vraag een aanbodsite.

• 0
  • Rate this answer

Voor mijn werkgever ben ik op zoek naar een bedrijf in China waar wij de achterkant van websites kunnen laten maken. We zoeken een klein tot middelgroot jong bedrijf. Waar kan ik deze informatie vinden?

India proberen.. ik heb daar goede contacten goede prijzen... samenwerking verloopt echter wel via ons bedrijf ...

• 0
  • Rate this answer

Outsourcen kan vele voordelen opleveren zolang de kwaliteit (icm de lage kosten) de boventoon voert.

Om een betrouwbaar partner te vinden kun je beter met iemand in zee gaan die daar al ervaring mee heeft.

(Reclame verwijderd, verwijzen naar eigen sites is niet wenselijk op dit forum)

Bram(metje)

• 0
  • Rate this answer
Guest Verwijderd account

Dus Itec besteedt het uit aan Itec Networx. Bijzonder.....

• 0
  • Rate this answer

Dus Itec besteedt het uit aan Itec Networx. Bijzonder.....

Had gemakshalve een gedeelte van hun bedrijsnaam gebruikt om een username aan te maken..... maar dat begreep jij natuurlijk niet... Kan gebeuren !

Het gaat hier tenslotte om outsourcen, toch ?

• 0
  • Rate this answer
Guest Verwijderd account

"Had gemakshalve een gedeelte van hun bedrijsnaam gebruikt om een username aan te maken..... maar dat begreep jij natuurlijk niet... "

En gemakshalve ook maar een account aangemaakt onder e-mailadres itecnetworx@gmail.com? Juist.......