• 0

Outsourcen it-werkzaamheden naar China

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast Verwijderd account

Disclaimer. Higherlevel is geen vraag een aanbodsite. << @ moderator was het ook niet, waren geen zakelijke belangen (lees: geld) bij gemoeid.

 

.... dit was dus een post.

Link naar reactie
  • 0

De IT-belangstelling voor China stijgt, want het land heeft voordelen ten opzicht van bijvoorbeeld Oost-Europa (o.a. lagere kosten). Er zijn ook nadelen, zoals het tijdsverschil en de soms mindere beheersing van de Engelse taal. Ik ben daarom benieuwd waarom jullie specifiek voor China kiezen.

 

Het vinden van een geschikte Chinese partner is complex: alleen al de stad Beijing kent vele duizenden IT-ondernemingen. En als het om veel of complex werk gaat is het aan te raden om bedrijven persoonlijk te bezoeken.

 

 

 

Disclaimer. Higherlevel is geen vraag een aanbodsite.

Link naar reactie
  • 0

Voor mijn werkgever ben ik op zoek naar een bedrijf in China waar wij de achterkant van websites kunnen laten maken. We zoeken een klein tot middelgroot jong bedrijf. Waar kan ik deze informatie vinden?

 

India proberen.. ik heb daar goede contacten goede prijzen... samenwerking verloopt echter wel via ons bedrijf ...

Link naar reactie
  • 0

Outsourcen kan vele voordelen opleveren zolang de kwaliteit (icm de lage kosten) de boventoon voert.

Om een betrouwbaar partner te vinden kun je beter met iemand in zee gaan die daar al ervaring mee heeft.

 

(Reclame verwijderd, verwijzen naar eigen sites is niet wenselijk op dit forum)

 

Bram(metje)

Link naar reactie
  • 0

Dus Itec besteedt het uit aan Itec Networx. Bijzonder.....

 

Had gemakshalve een gedeelte van hun bedrijsnaam gebruikt om een username aan te maken..... maar dat begreep jij natuurlijk niet... Kan gebeuren !

Het gaat hier tenslotte om outsourcen, toch ?

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

"Had gemakshalve een gedeelte van hun bedrijsnaam gebruikt om een username aan te maken..... maar dat begreep jij natuurlijk niet... "

 

En gemakshalve ook maar een account aangemaakt onder e-mailadres itecnetworx@gmail.com? Juist.......

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 245 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.