• 0

Gratis, een commercieel toverwoord?

Via de radio bereikte mij vandaag het bericht dat er een nieuw initiatief is waardoor iemand gratis condoom(s) anoniem thuisgestuurd krijgt. De tegenprestatie die hier tegenover staat is het tevens ontvangen van een boekje gevuld met reclame.

 

Blijkbaar is het woord gratis een commercieel toverwoord.

 

Gratis post haalt er leuke resultaten mee.

 

Welke ideeen zouden nog meer openstaan voor "gratis-marketing" ?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0
Gast Verwijderd account

Kijk maar eens om je heen. Alle kleine zaken van een paar euro kunnen ook "gratis" middels reclame worden weggegeven. "Gratis" is echter net zo vluchtig als een toverwoord: zodra de spreuk uitgesproken is werkt het een tijdje, maar daarna is het vaak gedoemd om te verdwijnen. Mensen gaan namelijk steeds meer inzien dat kwaliteit en continuïteit van een product veel vaker samengaat met de betaalde variant. Voor niks gaat alleen de zon op.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    14 leden, 255 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.