Ik probeer al enige tijd nieuwe gsm's in te kopen via leveranciers.
Het gaat vooral om de A-merken.
Het gaat om bijverdienste via internet en dan vooral de verkoop via marktplaats en ebay. Ik heb dit al vaker via marktplaats zelf gedaan.
Goedkoop ingekocht en voor meer verkocht, maar ik wil ook nieuwe gsm's inkopen.
Ik heb de merken zelf al een e-mail gestuurd, maar die laten niet veel los. Heeft iemand misschien tips of aanbevelingen met betrekking tot de inkoop hiervan.
Ik vind het gewoon erg leuk om hierin te handelen, ik heb er super veel lol in! Daarom wil ik het ook meer gaan doen.
Weten jullie misschien adresjes voor gsm's of hebben jullie tips. Stuur mij een persoonlijk bericht of laat een bericht achter.
Dank je wel.
www.allsexstuff.nl -- de sexshop voor al uw seksuele wensen!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
marvino002
marvino002
Beste Allen,
Ik probeer al enige tijd nieuwe gsm's in te kopen via leveranciers.
Het gaat vooral om de A-merken.
Het gaat om bijverdienste via internet en dan vooral de verkoop via marktplaats en ebay. Ik heb dit al vaker via marktplaats zelf gedaan.
Goedkoop ingekocht en voor meer verkocht, maar ik wil ook nieuwe gsm's inkopen.
Ik heb de merken zelf al een e-mail gestuurd, maar die laten niet veel los. Heeft iemand misschien tips of aanbevelingen met betrekking tot de inkoop hiervan.
Ik vind het gewoon erg leuk om hierin te handelen, ik heb er super veel lol in! Daarom wil ik het ook meer gaan doen.
Weten jullie misschien adresjes voor gsm's of hebben jullie tips. Stuur mij een persoonlijk bericht of laat een bericht achter.
Dank je wel.
www.allsexstuff.nl -- de sexshop voor al uw seksuele wensen!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12307-inkoop-mobiele-telefoons/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag