• 0

Inkoop Mobiele Telefoons

Beste Allen,

 

Ik probeer al enige tijd nieuwe gsm's in te kopen via leveranciers.

Het gaat vooral om de A-merken.

Het gaat om bijverdienste via internet en dan vooral de verkoop via marktplaats en ebay. Ik heb dit al vaker via marktplaats zelf gedaan.

Goedkoop ingekocht en voor meer verkocht, maar ik wil ook nieuwe gsm's inkopen.

 

Ik heb de merken zelf al een e-mail gestuurd, maar die laten niet veel los. Heeft iemand misschien tips of aanbevelingen met betrekking tot de inkoop hiervan.

 

Ik vind het gewoon erg leuk om hierin te handelen, ik heb er super veel lol in! Daarom wil ik het ook meer gaan doen.

 

Weten jullie misschien adresjes voor gsm's of hebben jullie tips. Stuur mij een persoonlijk bericht of laat een bericht achter.

 

Dank je wel.

 

 

 

 

www.allsexstuff.nl -- de sexshop voor al uw seksuele wensen!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

A-merken willen vaak niet in de uitverkoopbakken van Marktplaats.nl liggen, dus ik vermoed dat je van hen weinig reacties zult krijgen. Ook zul je er waarschijnlijk minder marge op leggen dan de reguliere webshops die klant zijn van het A-merk, dus die zullen zich wel twee keer bedenken voor ze je van spullen gaan voorzien. Ik geef je dus weinig kans een positieve reactie van de A-merken te krijgen...

Link naar reactie
  • 0

Klopt wat Jeroen zegt.

 

Heb zelf enige jaren een bedrijf geleid in die branche en de deuren zitten erg dicht. Door de combi aanbiedingen van abonnement en toestel kunnen de mobiele providers de markt controleren. De "vrije"aanbieders zoals Phone House, T for Telecom, en dergelijke kunnen alleen losse toestellen verkopen in een verhouding van hun combi omzet.

Pim de Bruijn

Serieel ondernemer (o.a. oprichter OFFICE CENTRE = Staples).

Ruime internationale ervaring. Kennis op de gebieden internationalisatie (149 landen), marketing, importeurs, sales, logistiek, productie. Snelle groei managen en veel publieke en semi-publieke ervaring naast bedrijfsleven.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de antwoorden.

 

Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden, dat ik hier bijna niet tussen

kan komen. Maar ik blijf het natuurlijk proberen.

 

Misschien komt er iemand met de gouden tip, je weet maar nooit.

www.allsexstuff.nl -- de sexshop voor al uw seksuele wensen!

Link naar reactie
  • 0

M.i. is je enige kans om iets te bieden wat de andere (web)shops nog niet bieden én waar ze liever vanaf blijven (bijv. restanten, beschadigde toestellen). Wat je ook zou kunnen proberen is om een businessmodel te verzinnen waarin je grote volumes van dezelfde toestellen gaat afnemen/afzetten. Grote bedrijven hebben allemaal standaard telefoons en die zijn vroeg of laat aan vervanging toe (slechts een voorbeeld).

Link naar reactie
  • 0

Misschien is het een idee om te partnerren met bv de jongens van Typhone.nl. Zij zijn al succesvol. Zie een artikel over hen in de Management Team van 18 mei 2007 op pagina 6.

 

Groet,

 

Pim

Pim de Bruijn

Serieel ondernemer (o.a. oprichter OFFICE CENTRE = Staples).

Ruime internationale ervaring. Kennis op de gebieden internationalisatie (149 landen), marketing, importeurs, sales, logistiek, productie. Snelle groei managen en veel publieke en semi-publieke ervaring naast bedrijfsleven.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 252 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.