• 0

Keywords

Hallo allemaal,

 

Misschien een domme vraag maar ik stel hem toch:

 

Heeft het nut om op andere pagina's dan je indexpagina: keywords, pagedescription etc te plaatsen om zo ook met deze pagina hoog in de google index te eindigen. Of is dit iets dat als spammen gezien word?

 

bedankt voor jullie antwoord

 

vr.gr.

 

John

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0
Heeft het nut om op andere pagina's dan je indexpagina: keywords, pagedescription etc te plaatsen om zo ook met deze pagina hoog in de google index te eindigen.

 

Ja, het heeft zeer veel nut om met al je inhoudelijke pagina's zo hoog mogelijk in de ranking te komen. Dat is ook praktisch noodzakelijk om op een brede waaier van zoekwoorden te scoren.

 

Nee, het heeft vrijwel geen nut om keywords, description e.d. op te nemen. Google negeert dat vrijwel zeker.

 

Content en links, daar draait het om. Ook op en naar dieper gelegen pagina's.

Link naar reactie
  • 0

Heeft het nut om op andere pagina's dan je indexpagina: keywords, pagedescription etc te plaatsen om zo ook met deze pagina hoog in de google index te eindigen. Of is dit iets dat als spammen gezien word?

 

Het is belangrijke deze gegevens goed in te vullen, echter google besteedt er weinig aandacht aan!

Kijk even naar de verbeterpunten die ik in deze link heb aangegeven met betrekking tot het 'hoger komen' in google:

https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=14;action=display;threadid=15643;start=0#msg131062

 

Succes!

Sebastiaan van der Valk helpt, als adviseur / coach / begeleider, organisaties met vormgeven aan veranderingen.

 

Daarnaast zet ik ideeën voor new business op papier, verken de ideeën en breng ze in de praktijk. Zo is bv www.espressokopjes-online.nl ontstaan en uiteindelijk verkocht per 30-12-2015.

Link naar reactie
  • 0

Elke pagina zou andere titels, meta descriptions en keywords moeten hebben, met name de titel is erg belangrijk.

 

Momenteel hebben bij mij alle pagina's dezelfde titel en geen page description of keywords.

 

begrijp ik het goed dat de alle pagina's afwijkende titels, keywords en page descriptions van elkaar moeten hebben?

Link naar reactie
  • 0

Eigenlijk vooral de titel, met het trefwoord van die pagina als eerste woord.

Bijvoorbeeld: babyslofjes maat 56 (ofzo)

Kijk ook eens hier: https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal om te zien hoeveel er nu gezocht wordt, je ziet dat zowel baby slofjes als babyslofjes interessant zijn.

 

De description (omschrijving) is vooral interessant als je eenmaal ergens in de top 10 staat, dit is het deel dat mensen te zien krijgen als tekst bij het zoekresultaat.

 

Link naar reactie
  • 0

korte maar bondige raad mbt keywords :

 

Indien je aan de eindverbruiker wenst te verkopen :

maak de teksten niet al te zakelijk (hier zoeken eindgebruikers niet vaak op) , iedereen denkt op een andere manier (maar de meeste denken niet direct vanuit ondernemers-oogpunt ;-) )

 

Dit kan je perfect nagaan met deze tool : https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal

 

Overdrijf echter niet met keywords , probeer je tekst zo 'natuurlijk' mogelijk te houden , anders kan dit aanzien worden als 'spam'.

 

greetz,

 

Joeri

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 197 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.