NLServers Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 NLServers Super Senior 110 0 Ik vroeg me eigenlijk af of men hier vandaag doorwerkt aan de onderneming of sluiten jullie ook allen? NLServers PC assemblage en onderhoud - www.nlservers.nl Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 Jeroen Bakker Retired Mod 9,9k 461 Ik vroeg me eigenlijk af of men hier vandaag doorwerkt aan de onderneming of sluiten jullie ook allen? Ik ben aan het werk :) Maar onze medewerkers hebben wel een vrije dag. (P.S. Ik heb zojuist even dit topic losgesplitst, want dat andere topic gaat over heel iets anders). Link naar reactie
Eddie de B Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 Eddie de B Senior 76 0 Ben altijd aan het werk als ik achter mijn pc zit. Link naar reactie
Roozeboos Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 Roozeboos Super Senior 133 1 ik ben er ook , en maak de dag ook vol, want het is ook geen zeilweer... :( Link naar reactie
Iwan van Geelen Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 Iwan van Geelen Legend 3,2k 213 Heel veel landen werken gewoon door! Zelfs Polen is gewoon actief geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be Link naar reactie
R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 R.I.P. | Peter Bonjernoor Retired Mod 8,7k 582 Eerst uitslapen, dan een beetje werken, en er vroeg weer mee stoppen. :) IN MEMORIAM Link naar reactie
GJ Bramer Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 GJ Bramer Legend 410 19 Hallo, heb vandaag en morgen 7 verschillende afspraken, waaronder diverse met (potentiele) klanten, dus er wordt volop gewerkt............. GJ "We're Not Different. We're Just Better." Call for your #digital #marketing (or wine) +3185 3038679 Link naar reactie
MartinDupuis Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 MartinDupuis Moderator 1,1k 25 Nope, vandaag eens heerlijk lekker ontspannen en met vrienden spelletjes doen. Als er klanten geboekt hadden voor vandaag dan had ik overigens wel gewerkt, de bizz is gewoon 365 dagen per jaar open. Groet, Martin Link naar reactie
KovaK Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 KovaK Senior 96 1 Werken werken werken :) Deadlines moeten gehaald worden ;) Koste wat kost. Link naar reactie
Benm Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 Benm Moderator 7,7k 147 Meestal trek ik me van feestdagen niet zoveel aan, maar denk dat ik zo toch ff lekker de hort op ga :) Volgens mij is er trouwens veel open vandaag... in ieder geval de beurs, en aan de parking te zien de ikea verderop ook ;) Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
msteer Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 msteer Legend 1,7k 97 Partner is aan het golfen, kinderen spelen buiten, dus ik zit met de laptop aan de eettafel. Nog even snel een paar nieuwe ideetjes proberen en jahoor het is raak. Je zou het werken kunnen noemen. Routeplanner voor meerdere adressen Link naar reactie
Nils de Witte Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 Nils de Witte Retired Mod 7,8k 145 Tent is dicht, maar ik maak nog wat dingetjes af. Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. Iedere vrijdag in Utrecht, gratis uurtje "sparren" met ervaren ondernemers en investeerders. www.innosquad.nl contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
KovaK Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 KovaK Senior 96 1 [OFFTOPICMODE] Haha inderdaad wat is werk ? Betaald krijgen voor je passie? Belasting aangifte doen enkele malen per jaar, dat is werk :P [/OFFTOPICMODE] Link naar reactie
digix Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 digix Senior 61 5 Goh, Zo te zien zijn er naast mij dus inderdaad nog heel veel anderen die ook aan het werk zijn ;D Link naar reactie
NLServers Geplaatst: 17 mei 2007 Auteur Geplaatst: 17 mei 2007 NLServers Super Senior 110 0 Ik ben dus ook niet de enige. Zo te zien moet ik het nog een beetje leren, omdat ik snel de neiging heb een nieuw topic te openen had ik het ergens anders bijgepost maar dit is dus 'nieuw topic-waardig'. ;) NLServers PC assemblage en onderhoud - www.nlservers.nl Link naar reactie
djluc Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 djluc Retired Mod 4,6k 118 Heerlijk dagje om te werken aangezien de massa niet werkt en er dus ook vrijwel geen telefoontjes binnen komen. Schiet lekker op zo! Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen. Link naar reactie
robberttk Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 robberttk Legend 919 49 De telefoon wordt niet opgenomen maar verder gewoon lekker werken ;D Actieve jongerenvakanties en singlereizen Link naar reactie
Anoniem_8548 Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 Anoniem_8548 Super Senior 152 1 Ook ik werk - als ik geen andere verplichtingen heb - op de feestdagen, dat schiet altijd lekker op. :) Link naar reactie
Gast Verwijderd account Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 Gast Verwijderd account Guests Was het hemelvaart dan? Dat was me dan echt helemaal ontgaan...... Link naar reactie
Dixon Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 Dixon Senior 58 1 Ondernemer met oog voor zijn klanten : dus ben ik 365 dagen per jaar aan het werk. Wel lekker rustig vandaag, want de klanten zijn wel allemaal vrij, dus alle tijd voor die klusjes die waren blijven liggen ! Wij adviseren, begeleiden en geven concrete invulling op het gebied van CLOUD oplossingen. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen