Ga naar inhoud

Werken op hemelvaartsdag?

Geplaatst:

NLServers

Ik vroeg me eigenlijk af of men hier vandaag doorwerkt aan de onderneming of sluiten jullie ook allen?

NLServers PC assemblage en onderhoud - www.nlservers.nl

Featured Replies

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Ik vroeg me eigenlijk af of men hier vandaag doorwerkt aan de onderneming of sluiten jullie ook allen?

Ik ben aan het werk :) Maar onze medewerkers hebben wel een vrije dag.

(P.S. Ik heb zojuist even dit topic losgesplitst, want dat andere topic gaat over heel iets anders).

Geplaatst:

Eddie de B

Ben altijd aan het werk als ik achter mijn pc zit.

Geplaatst:

Roozeboos

ik ben er ook , en maak de dag ook vol, want het is ook geen zeilweer... :(

Geplaatst:

Iwan van Geelen

Heel veel landen werken gewoon door! Zelfs Polen is gewoon actief

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Eerst uitslapen, dan een beetje werken, en er vroeg weer mee stoppen. :)

Geplaatst:

GJ Bramer

Hallo,

heb vandaag en morgen 7 verschillende afspraken, waaronder diverse met (potentiele) klanten, dus er wordt volop gewerkt.............

GJ

Geplaatst:

MartinDupuis

• Moderator

Nope, vandaag eens heerlijk lekker ontspannen en met vrienden spelletjes doen. Als er klanten geboekt hadden voor vandaag dan had ik overigens wel gewerkt, de bizz is gewoon 365 dagen per jaar open.

Groet, Martin

Geplaatst:

KovaK

Werken werken werken :) Deadlines moeten gehaald worden ;) Koste wat kost.

Geplaatst:

R.I.P. - Benm

Meestal trek ik me van feestdagen niet zoveel aan, maar denk dat ik zo toch ff lekker de hort op ga :)

Volgens mij is er trouwens veel open vandaag... in ieder geval de beurs, en aan de parking te zien de ikea verderop ook ;)

Geplaatst:

msteer

Partner is aan het golfen, kinderen spelen buiten, dus ik zit met de laptop aan de eettafel. Nog even snel een paar nieuwe ideetjes proberen en jahoor het is raak. Je zou het werken kunnen noemen.

Geplaatst:

Nils de Witte

Tent is dicht, maar ik maak nog wat dingetjes af.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Geplaatst:

KovaK

[OFFTOPICMODE]

Haha inderdaad wat is werk ? Betaald krijgen voor je passie? Belasting aangifte doen enkele malen per jaar, dat is werk :P

[/OFFTOPICMODE]

Geplaatst:

digix

Goh,

Zo te zien zijn er naast mij dus inderdaad nog heel veel anderen die ook aan het werk zijn ;D

Geplaatst:

NLServers

• Auteur

Ik ben dus ook niet de enige.

Zo te zien moet ik het nog een beetje leren, omdat ik snel de neiging heb een nieuw topic te openen had ik het ergens anders bijgepost maar dit is dus 'nieuw topic-waardig'. ;)

NLServers PC assemblage en onderhoud - www.nlservers.nl

Geplaatst:

djluc

Heerlijk dagje om te werken aangezien de massa niet werkt en er dus ook vrijwel geen telefoontjes binnen komen. Schiet lekker op zo!

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Geplaatst:

robberttk

De telefoon wordt niet opgenomen maar verder gewoon lekker werken ;D

Geplaatst:

Anoniem_8548

Ook ik werk - als ik geen andere verplichtingen heb - op de feestdagen, dat schiet altijd lekker op. :)

Geplaatst:

Gast Verwijderd account

Was het hemelvaart dan?

Dat was me dan echt helemaal ontgaan......

Geplaatst:

Dixon

Ondernemer met oog voor zijn klanten : dus ben ik 365 dagen per jaar aan het werk.

Wel lekker rustig vandaag, want de klanten zijn wel allemaal vrij, dus alle tijd voor die klusjes die waren blijven liggen !

Wij adviseren, begeleiden en geven concrete invulling op het gebied van CLOUD oplossingen.

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.