• 0

eetbaar plastic voor speelgoed voor varkenshouders

Wellicht hebben jullie in het nieuws gelezen dat er ontwerpers bezig zijn om speelgoed voor varkens te ontwerpen, zodat ze zich niet vervelen en elkaar niet meer bijten.

 

Ik ben geselecteerd als ontwerper en heb een object ontworpen waar ik graag eetbaar plastic voor wil gebruiken. Alles wat ik tot nu toe gevonden heb zijn dunne verpakkingen maar geen massieve materialen.

 

Wie kan mij verder helpen aan een adres van een producent?

 

Met vr.gr.

Barbara Vos.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Om eetbaar te zijn moet het uit organisch materiaal gemaaktzijn dat verteerbaar is. I.e. eiwitten, suikers, vetten, zetmeel of verteerbare vezels.

 

Als iets eetbaar moet zijn voor varkens, moet het ook in hun dieet passen. Vet past daar niet of nauwelijk in dacht ik. Vezels wel, eventueel vermengd met suikers en zetmeel.

 

Als je iets masiefs wil maken denk ik aan geperste vezels vermengt met, of gecoat door gelatine en of caseïne, Je zal zelf moeten experimenteren of een chemicus in dienst moeten nemen.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Ja dat klopt, voor de varkens idd!

 

Ik weet dat er echt eetbaar plastic bestaat, maar ik kan het nergens vinden.

Wat jij omschrijft lijkt meer een samenpersing van verschillende eetbare materialen, of niet? Dat is dan geen echt plastic....

 

Het is ooit eerder gebruikt om voederbakken van de maken heb ik gehoord, ik speur internet af, maar ben nog niet veel verder....

Link naar reactie
  • 0

Ik bedoel indedaad samengeperste rommel. Die voederbakken ken ik niet. Ik weet wel dat beenderlijm wel wat weg heeft van plastic. Nonex, admin op dit forum is erg bekend met recyclebare materialen van natuurlijke oorsprong.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 213 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.