• 0

Ondernemingsplan Indoor golf

Hallo,

 

Ik ben student MTRO recratie (mbo) nu moet ik een ondernemingsplan schrijven. Ik ben inmiddels al begonnen met het schrijven er van.

Een indoor golf bedrijf... Maar zou het fijn vinden als iemand al een voorbeeld heeft van een (indoor golf) ondernemingsplan. Ik heb nu nog 2 weken om het af te krijgen...Ja ik weet het veel te weinig tijd... maar wil wel in deze twee zo ver mogelijk komen met het plan... Ik heb nu analyse van de ondernemer af, marketingplan half af, personeelsplan half af en facilitair plan half af...heb nog veel te doen dus...is er iemand die mij goed en snel op weg kan helpen??

groeten Stan

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi Stanley,

 

Het schrijven van een (goed) ondernemingsplan heeft tijd nodig, waarom zou je de fundering van je bedrijf willen afraffelen? Neem de tijd...

 

Neem even de moeite om te zoeken in dit forum naar ondernemingsplannen. En het zoeken in google is ook niet zo moeilijk lijkt me: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=voorbeeld+ondernemingsplan&meta=

 

Ondernemingsplannen voor indoorgolf zul je zeer waarschijnlijk niet ontvangen, vanwege de concurrentie ;)

 

Succes!

Sebastiaan van der Valk helpt, als adviseur / coach / begeleider, organisaties met vormgeven aan veranderingen.

 

Daarnaast zet ik ideeën voor new business op papier, verken de ideeën en breng ze in de praktijk. Zo is bv www.espressokopjes-online.nl ontstaan en uiteindelijk verkocht per 30-12-2015.

Link naar reactie
  • 0

Sorry,

 

Huiswerkbegeleiding hebben we afgeschaft: het kostte teveel tijd van de mods en levert niets op. Je laat zelf ook niet zien dat je energie in je zoekwerk hebt gestoken en dat maakt dit onderwerp weinig interessant voor de ondernemers die dit forum dagelijks bezoeken.Dit is alleen een verzoek om huiswerkbegeleiding en daarom gaat dit topic dicht.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 166 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.