• 0

Google Adword maar dan Offline?

Bestaat er een bedrijf dat het zelfde doet als adwords maar dan voor de offline media. Waar jij als bedrijf je kan inschijven en adverteerders jou kunnen kiezen om in te adverteren? Magazine's en dergelijke ???

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 1

Beste Rory,

 

Misschien dat je je vraag iets duidelijker kunt stellen?

 

Ik begrijp eruit dat je in tijdschriften wilt adverteren? Als dat zo is, kun je vaak de mogelijkheden en tarieven vinden op de website van de tijd schrift, of uitgever.

 

Met vriendelijke groet,

Ruud Menitng

Link naar reactie
  • 0

Ik bedoel eerder uit de gedachte van de tijdschriften

 

Het zou voor hen makkelijk zijn om een extern bedrijf de advertentie ruimte te laten op vullen.

 

Ik hoop dat het zo iets duidelijker is?

 

Rory

Link naar reactie
  • 0

Beste Rory,

 

Dergelijke bedrijven bestaan er zeker wel, zoek bijvoorbeeld maar eens onder advertetie bedrijven of reclame bureaus. Echter weet ik dat veel bedrijven en uitgevers dat gewoon zelf regelen door hun sales afdeling.

 

Met vriendelijke groet,

Ruud Menting

Link naar reactie
  • 0

Beste Ruud,

 

Dank je voor je antwoord. Ik kan me voor stellen dat grote tijdschiften dit zelf regelen, een kleine onderneming die net begonnen is kan het handig zijn als een derde partij al contacten heeft met adverteerders.

 

Maar ik ga een op onder zoek uit:)

 

Rory

Link naar reactie
  • 0

Beste Ruud,

 

Dank je voor je antwoord. Ik kan me voor stellen dat grote tijdschiften dit zelf regelen, een kleine onderneming die net begonnen is kan het handig zijn als een derde partij al contacten heeft met adverteerders.

 

Maar ik ga een op onder zoek uit:)

 

Rory

 

Hey,

 

ik denk niet dat een klein bedrijf wat net begonnen is in een dergelijke service is geintreseerd, als je een ad in een magazine wilt plaatse hoef je enkel even op te bellen naar dat magazine. plus daar komt nog bij dat deze doelgroep vaak niet de extra kosten die deze service met zich mee brenkt wilt uitgeven.

 

tenminste, dat denk ik.

kijk op www.we-DE.nl voor onze website

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat ik het wat anders moet uitleggen.

 

Stel je heb zelf een tijdschrijft en je heb nog een aantal advertenties die in gevult moeten worden. Nu kan je zelf gaan rond bellen naar mogelijke adverteerders of misschien een bedrijf in huren die al contacten heeft met adverteerders die op zoek zijn naar advertentie ruimte?

 

Ik hoop dat het nu een stukje duidelijker is :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 266 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.