• 0

Professionele telefoon voicemail.

Als een dienstverlenende eenmanszaak ben ik gemiddeld 8 a 15 uur per week niet op kantoor, en telefonisch slecht bereikbaar. Ondanks dat ik mijn vaste telefoon heb doorverbonden naar mijn mobiel, komt het vaak voor dat ik bij een klant ben, in vergadering ben of een andere lijn heb waardoor ik niet kan oppakken.

 

Als oplossing heb ik nu ruim 7 maanden een telefoonservice in gebruik genomen. Dit kost mij maandelijks ruim 40 a 80 euro. Zij pakken het telefoon op als ik niet bereikbaar ben en ik gesprek ben. Ze noteren de naam+telefoon nr en een zeer korte boodschap en ik kan terug bellen. Ze berekenen per gesprek.

Ruim 90% van de mensen die mij bellen zijn vaste klanten. De overige zijn voornamelijk (vervelende) verkopers.

 

De telefoonservice word door veel klanten als vervelend ervaren omdat het geen echte meerwaarde bied. Ze kunnen hun verhaal aan niet kwijt. En zelf zie vind ik het de 40 a 80 euro per maand niet waard. Dus wil ik overstappen naar voicemail, maar weet niet wat er allemaal mogelijk is.

 

Ik hoop dat iemand hier de ervaring heeft om mij te kunnen helpen. Wat ik graag zou willen is de volgende:

 

-   Een voicemail die de tijd, datum en telefoonnr van de gebelde persoon aangeeft.

-   Een systeem die buitenkantooruren en andere bericht laat horen, maar niet de mogelijkheid bied voor mensen om in te spreken. Bijv -Wij zijn momenteel gesloten, u kunt ons bereiken...-

-   Een -moment aub, u word zo geholpen- laat horen als ik in gesprek ben.

-   Bijvoorkeur moet het kunnen passen binnen een budget van 25 euro per maand of eenmalig 300 euro.

 

Ik weet dat soortgelijke systemen in de VS bestaan, maar weet niet waar ik zoiets in Nederland kan vinden. Uiteraard mag het ook een telefoon zijn die dit ingebouwd heeft .

 

Weet iemand hier waar ik dit kan vinden?

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi Jan,

 

Je zou eens kunnen kijken naar http://www.iptelligence.nl/

 

iptelligence is een voip product van telecats. De gevraagde functionaliteit past volgens mij wel binnen hun straatje. Op de website staat ook een overzicht van resellers.

 

gr,

 

 

Emile

Site: http://www.younify.nl | Winnaar MKB Best Choice Award WINMAG Pro

Magento portfolio: http://bit.ly/younify_portfolio

Twitter: http://twitter.com/younify

Link naar reactie
  • 0

 

De telefoonservice word door veel klanten als vervelend ervaren omdat het geen echte meerwaarde bied. Ze kunnen hun verhaal aan niet kwijt. ... Dus wil ik overstappen naar voicemail, ...

 

Maar wat biedt de voicemail voor een meerwaarde voor je klanten?? ??? Die snap ik niet...

Ik denk dat het een kwestie is van een goede telefoonservice en hoe snel jij terugbelt.

Link naar reactie
  • 0

Hoi Jan,

 

naast forum-lid ben ik tevens werkzaam voor en mede-eigenaar van Tritel bv te Alkmaar.

Wij leveren managed VoIP oplossingen, waarbij we de bestaande nummers porteren naar ons netwerk en onze klanten aansluiten op onze centrale telefoonswitch.

Je kunt dan zelf een keuze maken van functionaliteiten die je graag zou willen gebruiken (voice-mail, fax2e-mail, doorschakelen etc.) Prijstechnisch investeer je maximaal Euro 10 per maand. Weet niet of het nu te commercieel ben, maar deze dienst is op dit moment binnen MKB-nederland ontzettend in opkomst :)

Stuur anders maar even een mailtje naar info@tritel.nl met je gegevens.

 

groeten

Arjen Milhous

 

Arjen Milhous

 

TRITEL BV

Telefonie, Data & voice logging

T: +31(0)72- 7112711

F: +31(0)72- 7112712

http://www.tritel.nl

Link naar reactie
  • 0

Arjen, harstikke goed dat je reageert op een vraag van onze forumdeelnemers - maar een suggestie is om in de toekomst je antwoord op het forum te beperken tot meer algemene info en het contact voor je bedrijf via een persoonlijk bericht (die mogelijkheid vind je op de profielpagina van de vragensteller) te verzenden. je reactie is weliswaar to-the-point, maar we willen voorkomen dat het forum volstroomt met berichten van aanbieders, want dan wordt het onderscheid tussen een oprechte bijdrage en platte spam steeds lastiger te maken.

 

Succes! ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Hoi Twa leven,

 

bedankt voor je tip. Door mijn enthousiasme weet ik soms niet meer van stoppen als het gaat om voip en alle mogelijkheden die er bij komen kijken.

Zal voortaan meer gebruik maken van het persoonlijk bericht

Fijne avond!

 

Groet,

Arjen Milhous

Tritel bv

 

Arjen Milhous

 

TRITEL BV

Telefonie, Data & voice logging

T: +31(0)72- 7112711

F: +31(0)72- 7112712

http://www.tritel.nl

Link naar reactie
  • 0

 

De telefoonservice word door veel klanten als vervelend ervaren omdat het geen echte meerwaarde bied. Ze kunnen hun verhaal aan niet kwijt. ... Dus wil ik overstappen naar voicemail, ...

 

Maar wat biedt de voicemail voor een meerwaarde voor je klanten?? ??? Die snap ik niet...

Ik denk dat het een kwestie is van een goede telefoonservice en hoe snel jij terugbelt.

Ik heb 4 verschillende telefoonservice providers geprobeerd. Ze kunnen echter niet meer dan oppakken en (vriendelijk) doorgeven dat ik niet bereikbaar ben. Gegevens opschrijven en vervolgens dit door emailen/faxen/smsen of bellen naar mij.

 

Nadelen

1. Een klant kan dan zijn verhaal niet kwijt.

2. Er is geen synchronisatie met mijn agenda, dus er word niet aangegeven waneer ik wel bereikbaar ben. Ik heb situaties meegemaakt dat een klant gevraagd word om terug te bellen. Terwijl ik de gehele dag afwezig ben. Resultaat is dat een klant 4x belt en 4x krijgt te horen dat ze het later nogmaals moeten proberen. Dit levert frustratie op bij de klant.

 

Een professional voicemail geeft duidelijk aan dat ik er niet ben, eventueel waarom ik er niet ben en waneer ik terug ben. (mits ik het zelf bijhoud). Als ik in gesprek ben, krijgt een klant dat te horen bij een professioneel voicemail/call manager. Een telefoonservice weet echter niet dat ik in gesprek ben.

 

Voor een eenmanszaak die een aantal uur per week niet op de zaak is, heb ik liever een professioneel voicemail.

 

@Arjan,

Bedankt voor je reactie. Eerst wil ik het graag proberen met een hardwarematig oplossing voordat ik ga overstappen naar een ander telefoon provider.

 

 

Link naar reactie
  • 1

Hoi jan,

 

tuurlijk geen probleem.

je kunt ook even googlen op hosted exchange. je kunt dan je afspraken e.d. in een centrale agenda zetten en je geeft de receptioniste de mogelijkheid om in jouw agenda te mogen kijken.

wellicht dat je een dergelijke oplossing ook professioneel vindt overkomen?

Groeten,

 

Arjen Milhous

tritel bv

Arjen Milhous

 

TRITEL BV

Telefonie, Data & voice logging

T: +31(0)72- 7112711

F: +31(0)72- 7112712

http://www.tritel.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 252 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.