• 0

Target group social networks

Het succes van social networks zoals MySpace en Hyves wordt inmiddels niet meer in twijfel getrokken. Al ontstaan er geluiden dat deze social networks te algemeen zijn om op lange termijn bezoekers te blijven trekken.

 

Naar mijn idee gaan social networks voor specifieke doelgroepen, mensen die een passie ergens voor delen, een enorme groei doormaken, en zullen ook op lange termijn bezoekers blijven trekken.

 

Graag jullie mening hierover, en wat voor doelgroepen zoal in aanmerking zouden kunnen komen.

 

Ik zoek (al dan niet startende) ondernemers om krachten op dit gebied te bundelen.

Philip

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Higherlevel.nl zelf is daar een goed voorbeeld van toch?

 

Welke doelgroepen in aanmerking komen? Ik denk in principe elke niche waar mensen passie voor hebben. Passie is nodig om mensen te binden, en die is op véle gebieden te vinden. Je komt de mooiste voorbeelden van social networks tegen in (Amerikaanse) niches. Wie had gedacht dat online communities voor honden, woninginrichting, ziektes, natuurliefhebbers, waarschuwers voor aardopwarming, woordliefhebbers, podcasts, comics, fietsers, ouders, boekliefhebbers en sneakerfans een succes zouden worden?

 

Waar zit je speciek aan te denken? :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 225 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.