Hebben wij nog wel tijd voor onze hobby's??

Aanbevolen berichten

Druk, druk, druk.....een veel gebruikt woord van ons, ondernemers! Hebben we nog wel tijd over om die te besteden aan een andere hobby dan het ondernemerschap? Uiteraard vergt het ondernemerschap veel tijd en het gezin natuurlijk ook. Maar, hoe gaan jullie om met je spaarzame "vrije" tijd? Heb je een hobby, en zoja, welke?

 

Ik zal de aftrap maken; ik heb mezelf verplicht om 2 avonden in de week te besteden aan de africhting van mijn dobermann en ik moet zeggen, het bevalt me prima! Even uitblazen, mijn gedachten totaal ergens anders en de verbindingen op een heeeel laag pitje ;D Na het trainen even een lekker pilsje (het aantal wisselt sterk) en de site van mijn dober bijwerken.

 

Brand maar los! Hoe gaat een HL-er met zijn vrije tijd om? Ik ben heel benieuwd.

www.camelot-legal.nl

Link naar reactie

Hobby`s zeker, Tijd veel minder. Ik zit momenteel in een drukke periode: vanaf 1 januari een eigen bedrijf en tevens gaan we (ik en mijn vriendin) samenwonen in een huis waar nog erg veel moet gebeuren.

 

Ik maak door de week wel tijd om naar voetbal training te gaan en minstens 1 keer te gaan rennen en op zondag lekker een wedstrijd ballen.

 

Daarnaast heb ik pas geleden een gitaar gekocht en ik wil toch echt 2 tot 3 keer in de week een half uurtje oefenen.

 

Daarnaast gaat mijn vrije tijd op aan vrienden en aan mijn vriendin.

"The Best Way To Predict The Future Is To Invent It"

Link naar reactie

Onbegrijpelijk... ;)

 

Ondernemen is puur dé hobby van me...

Dat daarnaast mijn vrouw zorgt dat de sociale contacten met familie en vrienden in stand blijven is wel weer een pré.

Mijn hond laat me dagelijks 2x uit.... dus beweging genoeg :)

"Sporten " doe ik niet want wat dát betreft volg ik de lijn van Midas Dekkers.. ( lees z'n laatste boek)

 

Deze tik zal niet meer overgaan bij me...

waarom zou ik... géén windeieren.. 8)

 

Preston

 

 

http://nl.linkedin.com/in/corvanprooyen

Leg niet teveel vast, anders beweegt het niet meer !

Link naar reactie

Pff, hobbies?? Nee, de laatste tijd helemaal geen vrije tijd over eigenlijk. Ben al 5 maanden niet naar sporten geweest (Krav Maga) en ook al zo'n 6 maanden geen duik meer gemaakt in de plassen. (Duiken dus)

 

Maar ja, heb dan ook twee bedrijven en nog een baan van 12 uur in de week. Best druk in je eentje... ;)

 

Maar mij hoor je niet klagen hoor, krijg vanzelf weer tijd om dingen te regelen!

 

Groet, Martin 8)

Link naar reactie

Tja, dat lukt nog wel aardig.

2x in de week een uurtje hardlopen. M'n vrouw heeft nog een paard waar ik wat 'passief' werk in doe. Nog een bestuursfunctie bij een stichting in ons dorp en,......o ja, ik zit nog in de opstartfase van mijn bedrijf ;D

 

Inderdaad ook net 2 weken geleden een huis gekocht, bezig om oude huis te verkopen(voor de liefhebbers, ik weet nog een leuk huis in Eelde voor een zacht prijsje!).

 

Ik begrijp het gevoel echter wel een beetje.

Ook ik heb soms het idee dat ik meer uren per dag nodig heb dan dat er zijn. De balans die ik echter heb gevonden werkt goed voor ons.

www.up2dateprojecten.nl | www.kenteken-daten.nl | SMS voting manager

 

Volg ons op Twitter: http://twitter.com/u2dp

 

Volvo 1800S: http://volvo1800s.up2dateprojecten.nl/

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 189 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.