In mei 2006 ben ik gestart met mijn eenmanszaak. Mijn verlies over dat jaar bedraagt een kleine 2000 euro. Hoe kan ik dit verlies opvoeren? Volgens de belasting ben ik nl. geen ondernemer omdat ik dat 'gebroken startersjaar' niet aan het 1225-urencriterium heb voldaan. Ik doe (dus?) gewoon als particulier aangifte en daar zie ik geen mogelijkheid het verlies op te voeren. Weet iemand hier een antwoord op?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
eyecatcher
eyecatcher
In mei 2006 ben ik gestart met mijn eenmanszaak. Mijn verlies over dat jaar bedraagt een kleine 2000 euro. Hoe kan ik dit verlies opvoeren? Volgens de belasting ben ik nl. geen ondernemer omdat ik dat 'gebroken startersjaar' niet aan het 1225-urencriterium heb voldaan. Ik doe (dus?) gewoon als particulier aangifte en daar zie ik geen mogelijkheid het verlies op te voeren. Weet iemand hier een antwoord op?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12446-hoe-verlies-opvoeren-igv-gebroken-startersjaar/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag