• 0

Shopfactory versie 6 en Google Adwords

Vriend van mij heeft een shop gemaakt met Shopfacotry versie 6. Voor Google Adwords heeft hij nu zogenaamde landingspages nodig om conversies te kunnen maken in Google (Adwords). Echter, de webwinkel laat geen landingspages zien (in de URL-balk.) Hij weet het niet en ik vodn jullie forum dus bij deze de vraag ofg iemand weet hoe je met Shopfacrtory versie 6 Google Adwords kunt instellen zodanig dat een bezoeker direct wordt gedieplinkt naar de juiste productpagina (landen)?!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ben zelf niet bekend met de precieze werking van Shopfactory. Echter kan ik me voorstellen dat een dergelijk systeem inderdaad niet openlijk surft tussen verschillenda pagina's.

 

Zo 1, 2, 3 kan ik niet zeggen hoe je een deeplink maakt. Is er geen optie in het programma waarmee hij wel gebruik maakt van apart pagina's?

 

Wat is het adres van die shop? Misschien dat ik dan meer te weten kan komen.

Link naar reactie
  • 0

Even gegoogled: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=SEO+shopfactory&meta=

 

Dan de eerste link aanklikken.

 

Zoekmachine vriendelijke URL's

ShopFactory gebruikt een intern systeem om te zorgen dat elke pagina die u maakt een unieke file name of Internet addressheeft, die vervolgens kan worden gevonden door zoekmachines. Dit verzekert u ervan, dat dezelfde pagina altijd weer gevonden wordt, zelfs als u de paginatitel mocht veranderen.

 

Succes verder!

Sebastiaan van der Valk helpt, als adviseur / coach / begeleider, organisaties met vormgeven aan veranderingen.

 

Daarnaast zet ik ideeën voor new business op papier, verken de ideeën en breng ze in de praktijk. Zo is bv www.espressokopjes-online.nl ontstaan en uiteindelijk verkocht per 30-12-2015.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 247 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.