ijsbreker salespresentatie

Aanbevolen berichten

Ik moet volgende week een presentatie geven van mijn sales/actieplan en daarvoor ben ik op zoek naar een goede ijsbreker om de presentatie mee te starten. Heeft iemand een idee voor een filmpje of animatie ofzo? Van ongeveer 1 a 2 min als het kan.

Link naar reactie

Hi Chob,

 

Ik denk dat we iets meer informatie nodig hebben. Waar gaat de presentatie over, in welke business zit je en wat voor een publiek heb je?

 

Wil graag helpen, maar heb wel even wat informatie nodig!

Sebastiaan van der Valk helpt, als adviseur / coach / begeleider, organisaties met vormgeven aan veranderingen.

 

Daarnaast zet ik ideeën voor new business op papier, verken de ideeën en breng ze in de praktijk. Zo is bv www.espressokopjes-online.nl ontstaan en uiteindelijk verkocht per 30-12-2015.

Link naar reactie

Je hebt gelijk Posit13f, was misschien iets te algemeen. Te zeggen, ik ben geen zelfstandige (maar hoop het wel ooit te worden vandaar dat ik veel op HL vertoef ;)) maar werknemer ( sales dus) in de interimbranche en moet aan mijn regio ( brance en areamanager) dus mijn actieplan presenteren. Vandaar in dit off-topic topic een aanvraag voor een leuke binnenkomer om niet al te stijf te starten.

Link naar reactie

Hoi Chop,

 

Zelf gebruik ik vaak een citaat of een stelling aan het begin van presentaties. Natuurlijk moet je hier speels mee omgaan. Dat betekend dat je niet zomaar even een stelling op leest om het maar gehad te hebben. Je kunt bijvoorbeeld interactie met je publiek creeeren naar aanleiding van je stelling.

 

Algemene tips: http://www.leren.nl/cursus/professionele-vaardigheden/presentatie/openen.html

 

In veel presentatie die ik gezien heb wordt ook gebruik gemaakt van filmpjes die van youtube.com afgehaald zijn. Daar wil ik je dan ook heen verwijzen.

 

Kant en klare filmpjes heb/ken ik zelf niet.

 

Succes verder!

Sebastiaan van der Valk helpt, als adviseur / coach / begeleider, organisaties met vormgeven aan veranderingen.

 

Daarnaast zet ik ideeën voor new business op papier, verken de ideeën en breng ze in de praktijk. Zo is bv www.espressokopjes-online.nl ontstaan en uiteindelijk verkocht per 30-12-2015.

Link naar reactie

Natuurlijk ben ik bekend met Youtube als bron maar kon daar niet meteen iets vinden naar mijn zin. Zoek een grappige noot waaruit blijkt hoe je wel of juist niet met een klant moet omgaan, iets met goed wat sarcasme erin. Iemand anders een idee?

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 199 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.