• 0

"Aarch!!" - deel je ondernemersleed hier!

Van het lezen van al die Yes-momenten word ik altijd blij, maar hebben jullie ook wel eens "Aarch!!" momenten? Momenten dat je het liefst direct wil verhuizen naar een onbewoond eiland?

 

Ik had het vanmorgen: we waren bezig om de laatste hand te leggen aan onze nieuwe webshop. Maanden werk in gestoken, veel testen mee gedaan. Hij zou vanmiddag op een vooraf aangekondigd tijdstip online gaan, dus ik dacht: ik test hem nog een laatste keer om zeker te zijn dat alles werkt.

 

Wat denk je, blijkt de complete winkelwagen het niet meer te doen. Vage foutmelding, heel de boel in de soep. Na uren zoeken nog de oorzaak niet gevonden. Aaaaarch!!

 

Niet te geloven, wat een ellende. Als een speer collega's erbij geroepen, contact gezocht met de softwaremakers... op het allerlaatste moment kwam de oorzaak boven water: een klein stukje foute code was de oorzaak van het leed.

 

Het is dus uiteindelijk op het nippertje toch goedgekomen, maar wel met de hakken over de sloot zeg. Nu de website na al die maanden eindelijk online is gegaan is voor ons dan weer een gigantisch Yes-moment. ;D

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

... en ze geen ruimte laat voor andere mensen...

Waar slaat dat nou weer op :o

Dus zij moet een bepaald deel van de markt niet benaderen omdat jij er al zit?

 

Kweenie hoor, het is toch een vrije markt? Kwestie van vraag en aanbod, als zij meer succes heeft dan jou, dan zal ze het wel beter aanpakken.

 

Dat zeg ik niet, dat is wat er nu gaande is en wat gewoon heel jammer is; veel bedrijven gaan erdoor failliet en mensen raken er werkloos van... Of dat nu de bedoeling is van gezond leven, lijkt me niet...

 

En blijkbaar daalt haar succes, anders hoeft ze ook geen spotjes te maken voor Robijn en Miss Etam, lijkt mij, maar goed, dat is mijn mening :)

 

[edit] quotes gefixt

@ Romano Vandaag lees ik in sprout je interview: "...De status van Sonja B is te hoog gegrepen"
geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

... en ze geen ruimte laat voor andere mensen...

Waar slaat dat nou weer op :o

Dus zij moet een bepaald deel van de markt niet benaderen omdat jij er al zit?

 

Kweenie hoor, het is toch een vrije markt? Kwestie van vraag en aanbod, als zij meer succes heeft dan jou, dan zal ze het wel beter aanpakken.

 

Dat zeg ik niet, dat is wat er nu gaande is en wat gewoon heel jammer is; veel bedrijven gaan erdoor failliet en mensen raken er werkloos van... Of dat nu de bedoeling is van gezond leven, lijkt me niet...

 

En blijkbaar daalt haar succes, anders hoeft ze ook geen spotjes te maken voor Robijn en Miss Etam, lijkt mij, maar goed, dat is mijn mening :)

 

[edit] quotes gefixt

@ Romano Vandaag lees ik in sprout je interview: "...De status van Sonja B is te hoog gegrepen"

Ik kan daar verder nog niet inhoudelijk op reageren, want ik heb het stuk nog niet gelezen, en zoals Sonja Bakker wil ik ook niet niet functioneren... Ik vind Noord-Nederland groot genoeg voor mijn ambities, zeker omdat ik het persoonlijke contact een belangrijke waarde vind.

 

Maar goed, het is jammer dat ik het zelf nog niet heb kunnen lezen.

 

Groet,

 

Romano Sandee

Link naar reactie
  • 0

Ja, eigen gemaakte advertentie.

Ik doe mee aan een hondenshow als standhouder en die show wordt gesponderd door deze krant.

 

Als standhouder mocht ik mee-adverteren op een pagina grote advertentie in hun uit-bijlage die gister is uitgekomen.

Vanmorgen die bijlage te pakken kunnen krijgen en dus gezien dat het anders had uitgepakt dan ik had gedacht.

 

Denk dat ik het vanaf nu maar aan anderen over ga laten, zelf maken kost nog best veel tijd en als ik dan dit resultaat zie.. had veel beter gekund als ik het had uitbesteedt.

 

Bedankt voor de tip om proefdrukken te vragen, ga ik de volgende keer zeker doen.

 

Karen

Link naar reactie
  • 0

... en ze geen ruimte laat voor andere mensen...

Waar slaat dat nou weer op :o

Dus zij moet een bepaald deel van de markt niet benaderen omdat jij er al zit?

 

Kweenie hoor, het is toch een vrije markt? Kwestie van vraag en aanbod, als zij meer succes heeft dan jou, dan zal ze het wel beter aanpakken.

 

Dat zeg ik niet, dat is wat er nu gaande is en wat gewoon heel jammer is; veel bedrijven gaan erdoor failliet en mensen raken er werkloos van... Of dat nu de bedoeling is van gezond leven, lijkt me niet...

 

En blijkbaar daalt haar succes, anders hoeft ze ook geen spotjes te maken voor Robijn en Miss Etam, lijkt mij, maar goed, dat is mijn mening :)

 

[edit] quotes gefixt

@ Romano Vandaag lees ik in sprout je interview: "...De status van Sonja B is te hoog gegrepen"

Ik kan daar verder nog niet inhoudelijk op reageren, want ik heb het stuk nog niet gelezen, en zoals Sonja Bakker wil ik ook niet niet functioneren... Ik vind Noord-Nederland groot genoeg voor mijn ambities, zeker omdat ik het persoonlijke contact een belangrijke waarde vind.

 

Maar goed, het is jammer dat ik het zelf nog niet heb kunnen lezen.

 

Groet,

 

Romano Sandee

 

Ik heb hem voor je bij HL ers in de media gezet

https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=51;action=display;threadid=10010&start=180

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 8

Aarch! Sonja Bakker begint nu ook al in mijn vaarwater te zitten van HealthLife Bloxxes, door bedrijven te gaan bedienen... Ik wordt echt "gestoord" ervan, eerst de consumentenmarkt die ze heeft ingepikt, nu ook de zakelijke markt onder de naam "Sonja Bakker in bedrijf"...

 

Voor straf 10 kroketten eten!

 

Sonja Bakker heeft niks ingepikt. Die meid doet het gewoon enorm goed. En voor zover ik begrijp: grotendeels op eigen kracht. Er was geen enkele uitgever bereid om haar boek uit te geven, dus is ze samen met haar man gaan drukken en promoten. Niet via de boekhandel, maar in de supermarkten van Deen. Maar haar fenomenale succes roept nu allerlei roddels op. Ze zou betaald zijn om merknamen te noemen in haar boeken. Geloof ik niks van, want die durven alleen op rijdende treinen te springen. Niet op duw-het-zelf locomotieven.

 

Dus in jouw vaarwater? Je mocht willen dat je een beetje in haar kielzog kom meevaren! Maar dan moet je van Bakker willen leren, in plaats van mopperen op een forum.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Voor straf 10 kroketten eten!

 

Sonja Bakker heeft niks ingepikt. Die meid doet het gewoon enorm goed. En voor zover ik begrijp: grotendeels op eigen kracht. Er was geen enkele uitgever bereid om haar boek uit te geven, dus is ze samen met haar man gaan drukken en promoten. Niet via de boekhandel, maar in de supermarkten van Deen. Maar haar fenomenale succes roept nu allerlei roddels op. Ze zou betaald zijn om merknamen te noemen in haar boeken. Geloof ik niks van, want die durven alleen op rijdende treinen te springen. Niet op duw-het-zelf locomotieven.

 

Dus in jouw vaarwater? Je mocht willen dat je een beetje in haar kielzog kom meevaren! Maar dan moet je van Bakker willen leren, in plaats van mopperen op een forum.

 

Niks meer aan toe te voegen. Reus +1

Link naar reactie
  • 0

Aarch! Sonja Bakker begint nu ook al in mijn vaarwater te zitten van HealthLife Bloxxes, door bedrijven te gaan bedienen... Ik wordt echt "gestoord" ervan, eerst de consumentenmarkt die ze heeft ingepikt, nu ook de zakelijke markt onder de naam "Sonja Bakker in bedrijf"...

 

Voor straf 10 kroketten eten!

 

Sonja Bakker heeft niks ingepikt. Die meid doet het gewoon enorm goed. En voor zover ik begrijp: grotendeels op eigen kracht. Er was geen enkele uitgever bereid om haar boek uit te geven, dus is ze samen met haar man gaan drukken en promoten. Niet via de boekhandel, maar in de supermarkten van Deen. Maar haar fenomenale succes roept nu allerlei roddels op. Ze zou betaald zijn om merknamen te noemen in haar boeken. Geloof ik niks van, want die durven alleen op rijdende treinen te springen. Niet op duw-het-zelf locomotieven.

 

Dus in jouw vaarwater? Je mocht willen dat je een beetje in haar kielzog kom meevaren! Maar dan moet je van Bakker willen leren, in plaats van mopperen op een forum.

 

Ik wil niets van Bakker leren, omdat haar methode fout is, ik wil wel spieken van haar commercieel ding, maar op mijn manier. Daarnaast zijn er wel meer dingen die niet van haarzelf zijn, wel opgenomen in boeken van haar, er zijn veel sites die dit aantonen dat Bakker dingen heeft genomen van kleinere ondernemingen, die geen rechtzaak ervan kunnen maken i.v.m. een financieel probleem.

 

En in mijn vaarwater bedoel ik ermee te zeggen dat ze ineens hetzelfde gaat doen als mij, met exact dezelfde cijfers, en ik baal er gewoon van... En ik baal ervan dat ze exact met hetgeen komt wat ik al aanbiedt aan bedrijven...

 

Dat ze het goed doet, heeft heel erg te maken met de gekleurde informatie vermoed ik door de media. Want als iemand een duidelijk voorbeeld geeft over waarom het niet goed is, wordt het veel genegeerd, heb ik te horen gekregen door de Beroepsvereniging Gewichtsconsulenten Nederland. En misschien zijn het roddels, echter denk ik dat een groot deel van de roddels waar zijn. Zo heb ik ooit een interview van haar gelezen waarin ze vertelde over haar "overgewicht", wat neer kwam op een BMI van 28 punten... Dat is in de ogen van mensen die echt zwaarlijvig zijn (BMI 35 en hoger) echt een schijntje...

Link naar reactie
  • 0

Waarom positioneer je jezelf in de slachtofferrol?

 

Ik las net toevallig het stuk over jou in Sprout. Ik zou zeggen doe wat met het advies wat daar gegeven wordt, in plaats van anderen zwart te maken.

 

Waarom denk je dat haar methode fout en die van jou goed is? Heb jij de waarheid in pacht?

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • -1

Waarom positioneer je jezelf in de slachtofferrol?

 

Ik las net toevallig het stuk over jou in Sprout. Ik zou zeggen doe wat met het advies wat daar gegeven wordt, in plaats van anderen zwart te maken.

 

Waarom denk je dat haar methode fout en die van jou goed is? Heb jij de waarheid in pacht?

 

Ik possionteer mij daarin niet, ik spreek gewoon oprecht uit dat ik ervan baal. Mag dat tegenwoordig ook niet meer?

 

En ik denk niet dat haar methode fout is, ik onderstreep dat onder wat o.a. het Voedingscentrum heeft benoemd en onze beroepsvereniging en vergelijk het met de richtlijnen die vastgesteld zijn voor gezonde voeding, en hier wordt niet aan voldaan, kortom, dan is voor mij die methode fout.

 

Ik houd me hier netjes aan, ben aanvullend gediplomeerd om diabeten te helpen en schrijf geen dieetboek voor kinderen, wat Sonja wel weer doet.

Link naar reactie
  • 0

 

Middenstandersgezanik. Dat haar methode niet is goedgekeurd door een beroepsvereniging zegt me niet zoveel. Uit die hoek komt waarschijnlijk ook het idee dat je andermans markt niet mag inpikken. Hoog tijd dat zo'n beroepsgroep wakker wordt geschud. Door naar mekaar te blijven kijken, creëer je juist beroepsleed - om toch maar weer on-topic te komen.

 

Niet zeuren. Ondernemen!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Joh.... over twee jaar is Sonja net zo hard naar de prullenbak verwezen als Montignac en Atkins, want je hebt gelijk, het mens weet amper waar ze over praat. Maar 1 ding kan ze supergoed, en dat is ondernemen!!

 

Dus misschien heeft ze niet alle kennis in huis, en klopt er vanalles niet aan haar ding, ze weet wel hoe ze het aan de man moet brengen. En ja, mensen vallen er (ongezond) van af, en dat is uiteindelijk wat de mensen willen. Zij speelt daarop in.

 

jij probeert met de juiste manier een gezond leven te promoten, en dat is uiteindelijk een boodschap die wel van alle tijden is. Aan de andere kant... over twee jaar is Sonja weg, maar staat er een Chantal of Greta op. Ben dus bewust van je eigen kracht en USP's. Echt niet elk bedrijf gaat mee in de Sonja hype.

Link naar reactie
  • 1

Sonja Bakker doet het comercieel erg goed. Ik heb er geen verstand van of het een goede of slechte manier is van afvallen.

Romano Sandee ik denk dat jij wat minder al je plannen hier open en bloot moet publiceren. Je concullega's zijn ook niet blind voor dit soort forums.

Link naar reactie
  • 4

Eerlijk gegzed begin ik wat racekak te krijgen van de posteritis van Sandee.

 

Romano Sandee ik denk dat jij wat minder al je plannen hier open en bloot moet publiceren. Je concullega's zijn ook niet blind voor dit soort forums.

 

Ik vraag me eerder af hoeveel poteniële klanten hij al kwijtgeraakt is door zijn ongenuanceerde narcistische uitlatingen hier op het forum.

Link naar reactie
  • 1

Het is niet mijn dag vandaag...

 

De code waarmee ik een POS wil bouwen (point of sale, kassasysteem) is verre van 'klaar'. Ik moet 'm helemaal debuggen om aan de praat te krijgen. Ik had er vandaag voor uitgetrokken om 'm te bouwen, nou, ik kan er nog wel 5 dagen tegenaan gooien.

 

Verhuurder zegt afspraak af omdat ie met griep op bed ligt. We zouden de huurovereenkomst tekenen, dan kan ik de bank verder afronden. Vertraging dus en dus langer wachten op m'n centen.

 

De eerste grote levering van nieuwe voorraad staat klaar bij de importeur: maar ik heb nog geen ruimte om 't te bergen... Zolder staat nu écht helemaal vol, de schuur en de gang ook al...

 

Boekhouder belt vanavond dat ik de margeregeling op 2e hands goederen helemaal verkeerd heb toegepast...

 

Provider vond het vandeweek nodig om de spam terug te schroeven en installeert een nieuw filter: gevolg, de laatste twee en een halve dag geen ENKELE email meer... Zit nu 500 mailtjes op 'bruikbaarheid' door te spitten die zijn nageleverd. Ik weet dat er 450 spam emails bij zitten.

 

Daardoor werden er ook geen emails vanaf mijn website meer verstuurd: een belangrijke update die ik gisteravond aan veel klanten dacht verstuurd te hebben, is dus niet aangekomen...

 

En bij m'n nieuwe pand hebben ze geloof ik problemen met de geleverde kozijnen, vanmiddag waren ze begonnen met het plaatsen en ik ben net nog even wezen kijken, en nee, 't kozijn zit er nog niet in zeg maar...

 

Soms, wilde je dat je in bed was blijven liggen...

>:(

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 0

Henri, kop op!

 

Jij bent de enige die ervoor kan zorgen dat ik mijn bolide richting zee ga sturen om die fantastische tent van jou te komen bekijken.

 

Je hebt al 715 ondernemersprobleempjes opgelost in je leven dus ook deze paar trouble-tjes laat jij verdwijnen.

 

Off-topic: heb jij de Opel Astra Bertone Coupé ook in je collectie zitten? Dan heb je bij deze een order. ;D

 

Ard

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 263 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.