• 0

Direct mail -> adressenbestand

Beste mensen,

 

Voor een mailing richting een specifieke doelgroep. Het zal denk ik om zo'n 10.000 adressen gaan. Nu staan de doelgroepen allemaal wel op internet, maar hoe kom ik aan de database? Er zijn bedrijven die adressenbestanden verkopen, maar wie van jullie heeft er ervaring mee en wie kan ik het beste daarvoor vragen?

Alvast dank voor de reacties!

www.SportsMerchandisingEurope.com

www.fanartikel.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik gebruik een bestand van adhoc data. Wellicht niet de meest schone, maar daar betaal je ook veel minder voor en je hebt gelijk een megabestand, waarop je ook andere doorsnedes kunt maken. Ik zelf heb het bestand met bedrijven > 1 medewerker op CD-ROM. ;)

 

Geëxporteerd naar bijv. Excel levert redelijke mogelijkheden op om zelf een aantal controles uit te voeren door sorteren e.d.

Guido Vrijdag

Ouverture Business Solutions

http://www.ouverture.biz

Link naar reactie
  • 0

door in google 'leadlijsten', 'listbrokers', 'consumer buyer list' enz. in te tikken zul je er meerdere vinden.

 

mocht je, zoals ik, op zoek zijn naar adressenbestanden van mlmers en netwerkmarketers in nederland en belgie heb je grote pech, die zijn niet te vinden... of weet iemand hier misschien wel een goed adres voor.

zo ja, dan zou ik zeer dankbaar zijn als die iemand mij even door wil geven waar ik wezen moet.

 

marjolijn

om goed te marketeren moet je blijven leren

 

http://marketingmagic-online.info/marketingtraining.html

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 207 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.