• 0

Investeringsplan aan de man brengen

Hallo, ik ben op zoek naar wat input voor een wat uitgebreider plan voor mijn investerings systeem.

Ben nieuw op de forums, dus hoop ik dat ik in de juiste sectie zit.

 

Ik doe aan forex trading, en het systeem waar ik momenteel op zit is erg winsgevend.

Nu mensen zullen altijd achterdochtig zijn als ze hoge winst bedragen zijn.

Ik heb dus al mijn deel nee's gekregen maar ook al wat ja's.

 

Nu wil ik dit wat meer bekend maken, en zoek ik wat ideeen voor dit te doen.

 

Ik heb een powerpoint presentatie die ik gebruik om mensen kennis te laten maken hoe het werkt, en de cijfers van een account.

Maar je kan natuurlijk dit niet zomaar naar iedereen mailen, of gewoon op iemand af stappen en hem ermee overvallen.

 

Dus hoopte ik op wat ideeen voor dit iets makelijker voor te stellen.

 

 

Bedankt

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als je meer bekendheid zoekt kun je alvast beginnen met een website te maken?

 

En als je een investeerder zoekt, geef je op voor Dragons' Den als daarvan een tweede serie komt. Ik heb voor mijn plan destijds flink wat gegoogeld naar adressen van investeringsmaatschappijen en bij sommigen ben ik nog in beeld voor een verdere reactie.

 

Mijn advies is dus: flink huiswerk doen via internet.

Link naar reactie
  • 0

Valuta handel? Denk niet dat dat de doelgroep is van Dragon's Den.

Heb je wel de juiste papieren om dit aan te mogen bieden? Beleggingsproducten verkopen is niet zomaar toegestaan.

 

 

 

Bedankt voor de reacties.

 

Ik heb een licentie voor dit te mogen doen ja.

Ik verkoop dit eigenlijk niet, ik ben meer op zoek naar geintereseerde investeers.

Die account(s) willen openen, dus in principe verkoop ik niet echt iets.

Het geld blijft van de investeerder, deze kan er ieder moment mee stoppen(einde van de maand)

Link naar reactie
  • 0

 

Beleggingsadvies, speculatiesystemen is eigenlijk een heel ander thema. Er zit waarschijnlijk een ondernemersaspect aan het verkopen van dat soort plannetjes, maar ik vraag me af of HL de plek moet zijn/wil zijn waar we elkaar adviseren over het verkopen van dit soort get rich quick schema's.

 

Wah vindt het forum?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Investeert de investeerder zelf of investeer jij voor de investeerder? Wat voor vergunning heb je?

 

Los daarvan heet het werven van investeerders in jouw geval marketing.

 

Wie is je doelgroep, wat is hun probleem, hoe kan jij dat oplossen en wat zijn de alternatieven voor de investeerder Je moet je eerst positioneren tussen je concurrenten om te weten hoe je jouw "systeem" kan verkopen verkopen.

 

Vervolgens zijn er allemaal marketing technieken om je klanten te bereiken en ze over de streep te halen.

 

Op zich zit er een leuke marketing case in deze draad, maar wees zo vriendelijk om ons eerst te overtuigen van de legimiteit van je business.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Wel hoe kan ik mijn legimiteit van mijn zaken bewijzen.

 

Ik werk nu eenmaal bij een broker, die niks anders doet dan dit soort zaken(voor grote bedrijven of gewone mens)

Hoewel iedereen zijn eigen klanten/accounts moet aantrekken.

Via dit bedrijf heb ik ook mijn licentie gekregen, na een maandenlang opleiding.

 

Nu ik heb niet een soort papiertje waarop staat dat ik dit kan.

Dit is gewoon een licentie(forex trading licentie) hiervoor is een aardig bedrag betaald.

 

 

Hoe het werkt?

als ik mensen contacteer, dan maa ik een afspraak om hun de uitleg te doen.

Ik kan zelfs een powerpoint presentatie mailen die de basis informatie geeft.

Ik beantwoord al hun vragen die ze mogelijk kunnen hebben.

 

Hiervan hangt eigenlijk alles van af, en ligt het puur aan de persoon als ze hier in willen investeren.

Sommige schrikken af van de grote bedragen die ze kunnen verdienen sommige niet.

 

Doelgroep, iedereen kan het doen die er geld voor heeft.

Nu be bedragen zijn verschillend, kleinste bedrag is 7500 Euro en hoger.

 

Link naar reactie
  • 0

Valuta handel? Denk niet dat dat de doelgroep is van Dragon's Den.

 

 

 

 

Dat snap ik ook. Maar ik dacht dat er iemand die de presentatie had gezien misschien wel contact zou kunnen opnemen met hem. Dat zag je ook in de terugblik van DD met dat boodschappenlijstje of dat downloadcadeaubonbedrijf (scrabblewoord ;D)

 

Daar kwamen ook achteraf de juiste investeerders en geïnteresseerden op af. Beetje handig spelen zou ik zo zeggen.

Link naar reactie
  • 0

Ik werk nu eenmaal bij een broker, die niks anders doet dan dit soort zaken(voor grote bedrijven of gewone mens)

Hoewel iedereen zijn eigen klanten/accounts moet aantrekken.

Via dit bedrijf heb ik ook mijn licentie gekregen, na een maandenlang opleiding.

 

Nu ik heb niet een soort papiertje waarop staat dat ik dit kan.

 

Kun je dan misschien niet iets zwart op wit krijgen van je werkgever? Misschien naïef gedacht van mij, maar als je in alle openheid dit zou kunnen bespreken met hem of haar krijg je misschien wel wat mogelijkheden.

 

En anders heb je misschien wat interne emails waarin iets van waardering richting jou is uitgesproken. Dat geeft altijd wel vertrouwen voor een buitenstaander.

 

In ieder geval zomaar even wat gedachten van mijn kant. Succes verder!

Link naar reactie
  • 0

Wel het is een 25/25/50 systeem

Wat betekend dat de winst verdeeld wordt 25% voor de broker , 25% voor de trader(ik dus) en 50% naar de eigenaar.

 

Ik doe dit dus via hun, maar al het werk wordt gedaan door mij.

Zij zetten me alleen op een listing, waar grote bedrijven toegang tot hebben.

Deze openen redelijk wat accounts, maar door een paar slechte traders zijn deze heel wantrouwig geworden.

Dus zoek ik een manier om mensen te vinden die een of meer account willen openen.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 260 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.