• 0

Mogelijke partner maar ook weer niet. Hoe aan te pakken?

Ik zit even met een vraag.

 

Ik werk voor mijn bedrijf nu samen met een jongen die mij gaat helpen met de marketing. We gaan vanaf de 17de twee weken lang fulltime aan de marketing zitten.

 

Nu zou ik hem graag meer willen betrekken, graag als mede eigenaar. Hij heeft hier ook oren naar maar de situatie staat het niet echt toe.

 

Hij gaat eind dit jaar een half jaar een studie volgen in Amerika. Hierdoor is die nu erg hard aan het sparen en kan niet investeren wat die wel zou willen (hij is 21 ik 22.)

Ik kan hem niet in loondienst nemen, daar is geen geld voor beschikbaar en zou hem veel liever als mede eigenaar zien gezien zijn talenten, kwaliteiten en mijn eigen zwaktes.

 

Heeft iemand een idee hoe ik met deze situatie het beste om kan gaan?

Misschien werken met een bepaalde winstdeling?

 

Ik heb nu een eenmanszaak en ben groothandel en doe iets in de dienstverlening.

 

Groetjes, Elmer

 

 

Ondernemen, mijn passie!!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Laat hem nu lekker 2 weken meewerken. Als het goed bevalt kan hij over een half jaar toch alsnog participant worden? Ik zou niet een partner in een bedrijf willen hebben die een half jaar lang volledig afwezig is.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Kan er niet geinvesteerd worden met andermans geld? Bank/suikeroom enz?

 

Dat is wel een mogelijkheid natuurlijk.

Hij gaat een hj naar het buitenland.

Waardoor het weer apart is om nu 50% eigenaar te worden als die straks een hj amper iets kan doen.

 

Ik heb er zelf nog geen goed idee over en ga zoiezo ook even met wat bekenden van mij hier over praten.

 

Ondernemen, mijn passie!!

Link naar reactie
  • 0

Laat hem nu lekker 2 weken meewerken. Als het goed bevalt kan hij over een half jaar toch alsnog participant worden? Ik zou niet een partner in een bedrijf willen hebben die een half jaar lang volledig afwezig is.

 

Hij kan niet in loondienst begreep ik

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 231 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.