nex Geplaatst: 6 juni 2007 Geplaatst: 6 juni 2007 nex Newbee 5 0 Ik kan kleding importeren vanuit Canada. Deze zijn echter geproduceerd in China en volgt er nog een print dat uitgevoerd wordt in Canada. Nu moet de persoon in Canada tax/btw betalen over de in te voeren kleding. Kan ik die btw verrekenen/terugvorderen. Link naar reactie
0 Solitair Geplaatst: 7 juni 2007 Geplaatst: 7 juni 2007 Solitair Super Senior 225 4 Voorzover ik kan bedenken zou hij die BTW terug moeten krijgen en niet aan jou moeten berekenen. Link naar reactie
0 Tonino Geplaatst: 7 juni 2007 Geplaatst: 7 juni 2007 Tonino Legend 1,7k 1 82 Als de leverancier het uitvoert... ;) Koop je het zelf, dan zal dat misschien niet gaan zonder dat je daar een VAT/BTW nummer hebt. Succes! Online offerte voor goedkope bedrukte promotieartikelen. Online quote for cheap customized promotional items Online Angebote für günstige individuelle Werbemittel En français Link naar reactie
nex
nex
Ik kan kleding importeren vanuit Canada. Deze zijn echter geproduceerd in China en volgt er nog een print dat uitgevoerd wordt in Canada.
Nu moet de persoon in Canada tax/btw betalen over de in te voeren kleding. Kan ik die btw verrekenen/terugvorderen.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag