• 0

Speedmeet - levert dat wat op?

Beste Higherlevel leden,

 

Zijn er ondernemers lid van Speedmeet online netwerken

 

Zou graag uw reactie,s horen over het rendement van deze vorm van netwerken ???

 

Zoals ik begrepen heb op de website betaal je minimaal € 100,- waarna je elke dag een kaartje met profiel van een ondernemer ontvangt, deze ondernemer ontvangt tevens jouw profiel.

 

Alvast bedankt voor eventuele reactie,s

 

Emiel Heuveling.

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Het is op business class geweest, wellicht kan je die uitzending eens terugkijken. Ik heb er nog geen ervaring mee, wel denken we er over om het voor ons nieuwe product te gebruiken.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

ik ben nu een kwartaal lid en heb er inderdaad business uitgehaald.

 

alleen achterover leunen werkt niet, je moet er zelf ook actief aan meewerken en dan haal je er ook wat uit.

 

hier hun nieuwste commercial:

http://www.tv4b.com/index.php?page=watch&f_videoid=86

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Een hok vol halers, daar zal niet zo veel business uit voortvloeien. Als iedereen op elkaar wacht om de ander opdrachten te geven dan wordt er weinig energie uitgewisseld.

 

 

 

Wellicht een vraag naar de bekende weg, maar ben je zelf wel lid van speedmeet?

Link naar reactie
  • 0

Annedien; misschien moet je toch eens op mijn uitnodiging ingaan om elkaar te ontmoeten. Een hok vol halers is erg kort door de bocht, mede omdat je het zelf nooit ervaren hebt. Een databank vol gedreven ondernemers is een betere omschrijving. En natuurlijk blijft gelden; netwerken is geven en nemen. Dus voor degene die er in zitten om alleen te nemen is het vaak een teleurstellend avontuur.

 

Patrick Janssen

(initiator Speedmeet)

Link naar reactie
  • 0

Ben ook een tijdje lid geweest maar de reacties zijn slecht te noemen, weinig raakvlakken met mijn business, 3 dagen achter elkaar zelfde discipline . Nooit iets uitgehaald. maar ook nooit iets terug in kunnen doen. Gewoon face to face netwerken werkt beter naar mijn gevoel.

 

Maaike .

Link naar reactie
  • 0

Super service, had iets verkeerd gedaan maar netjes opgelost.

 

Wat ik wel tegen vind vallen: Heb nu 2 kaartjes ontvangen en beoordeeld maar de 2 ondernemers die mijn kaartje ontvangen hebben, hebben niet beoordeeld.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Super service, had iets verkeerd gedaan maar netjes opgelost.

 

Wat ik wel tegen vind vallen: Heb nu 2 kaartjes ontvangen en beoordeeld maar de 2 ondernemers die mijn kaartje ontvangen hebben, hebben niet beoordeeld.

helemaal mee eens, ik had ook iets verkeerd gedaan en ze hebben me geweldig geholpen! ik heb 1 kaartje gehad tot nu toe, ben benieuwd naar de komende week!

kijk op www.we-DE.nl voor onze website

Link naar reactie
  • 0

Zou het werkelijk waar zijn dat de website reeds 6.000 leden telt?

 

6.000 x 100,00 = 600.000 euro omzet.

 

En dat terwijl er mijns inziens nauwelijks kosten voor worden gemaakt.

 

Netjes.

Daar kan je inderdaad mee thuis komen. Nu ben ik niet erg actief in het lezen van media omtrent ondernemers (behalve higherlevel dan), maar ook nog nooit een advertentie van hun gezien...

 

Inderdaad lage kosten dus (voorzover ik dat kan beoordelen)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 210 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.