Hans Pragt Geplaatst: 9 juni 2007 Geplaatst: 9 juni 2007 Hans Pragt Junior 17 0 Wie van de collega-Higherlevelers kan mij aan een uitnodiging voor Joost helpen? Bedankt alvast! Hans Pragt Link naar reactie
0 Tonino Geplaatst: 9 juni 2007 Geplaatst: 9 juni 2007 Tonino Legend 1,7k 1 82 U vraagt, wij draaien. Als het goed is heb je mail. Veel plezier ;D Online offerte voor goedkope bedrukte promotieartikelen. Online quote for cheap customized promotional items Online Angebote für günstige individuelle Werbemittel En français Link naar reactie
0 Hans Pragt Geplaatst: 9 juni 2007 Auteur Geplaatst: 9 juni 2007 Hans Pragt Junior 17 0 Hey Mark, Da's snel! En dan nog helemaal van de andere kant van de wereld. Bedankt, we gaan kijken! Hans Link naar reactie
1 Tonino Geplaatst: 9 juni 2007 Geplaatst: 9 juni 2007 Tonino Legend 1,7k 1 82 Geen dank, slechts een kleine moeite. Mochten er nog andere HL'ers zij die graag Joost willen kijken, geen probleem. Stuur me maar een PM. Edit: Natuurlijk met e-mailadres, als die bij HL verborgen is. Online offerte voor goedkope bedrukte promotieartikelen. Online quote for cheap customized promotional items Online Angebote für günstige individuelle Werbemittel En français Link naar reactie
0 Goofy Geplaatst: 9 juni 2007 Geplaatst: 9 juni 2007 Goofy Senior 57 2 Hallo, Het is ook mogelijk jezelf te inviten, check onderstaande link: http://joost.com/presents/gigaom-newteevee/ Have fun. Link naar reactie
0 billybong Geplaatst: 8 juli 2007 Geplaatst: 8 juli 2007 billybong Newbee 1 0 Hoi beste leden, is er soms iemand die mij een uitnodiging voor joost kan toesturen. ??? Alvast zeer bedankt! :D erno.huiskens1@telenet.be email adres Link naar reactie
0 Goofy Geplaatst: 9 juli 2007 Geplaatst: 9 juli 2007 Goofy Senior 57 2 Hallo billybong, Zie de link in mijn bovenstaande post, je kunt jezelf daarmee een uitnodiging sturen. Link naar reactie
Hans Pragt
Hans Pragt
Wie van de collega-Higherlevelers kan mij aan een uitnodiging voor Joost helpen? Bedankt alvast!
Hans Pragt
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag