• 0

In prive lening afgesloten, van belang voor kredietruimte BV?

Gast Verwijderd account

Hallo mensen,

 

Ik wil een eigen BV gaan starten.

 

Ik heb mijn twijfels of ik hiervoor een financiering kan krijgen omdat ik geen eigen geld heb in te brengen en omdat ik prive een krediet heb openstaan.

 

Nou mijn vraag: In hoeverre wordt mijn prive krediet beoordeeld in een startende BV.

 

 

groeten Martijn

 

Edit: even de titel wat verduidelijkt.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast Verwijderd account

Ik heb geen privékapitaal in te brengen in de BV. Bovendien heb ik prive een krediet: wat is dan de mogelijkheid om te kunnen starten??

Link naar reactie
  • 0

Ik wil een eigen BV gaan starten.

 

 

Wil je een bedrijf starten?

 

Of een BV oprichten voor je bestaande bedrijf?

 

Wat voor branche ben je actief?

 

Vanwaar de keuze voor een BV?

 

Als je prive je kredietruimte al verbruikt hebt en je hebt geen eigen geld wordt het wellicht lastig om die 18K bij elkaar te sprokkelen.

 

Graag iets meer info dus.

 

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

het betreft een expeditiebedrijf (transport) dat ik wil opstarten. gezien de verwachte hoge omzet de keuze voor een BV. het bedrijf bestaat nog niet; moet nog starten.

 

de privé kredietruimte is zo goed als verbruikt. ik zal behalve de 18K ook een krediet moeten hebben om te starten.

 

 

Link naar reactie
  • 0

gezien de verwachte hoge omzet de keuze voor een BV. het bedrijf bestaat nog niet; moet nog starten.

 

Een eenmanszaak/VOF is heel snel en zonder al teveel kosten om te zetten naar een BV als de tijd daarvoor rijp is. Er zijn veel (redelijk grote) transportbedrijven die als VOF door het leven gaan, dat hoeft geen belemmering te zijn voor het werk. Wanneer de inkomsten dusdanig zijn dat een BV wenselijk is, is dat heel snel te doen. Mijn tip: laat je daardoor niet beperken.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 202 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.